אתמול, ה-18 במרץ, 2021, Square Enix שחררו את גרסה 1.5.0 של Marvel’s Avengers. העדכון החדש מביא איתו תמיכה בקונוסולות מהדור החדש, את קלינט בארטון הידוע יותר בכינוי "עין הנץ" (או Hawkeye) בקמפיין חדש עם רשע מגניב ושני פיצ'רים שישמחו הרבה אוהדים של המשחק, אותו סיקרנו בעבר.

תמיכה בקונסולות מהדור החדש

שחקני Marvel’s Avengers ישמחו לדעת שמעתה, המשחק יהיה זמין לPlayStation 5, כמו גם ל-Xbox X ו-Xbox S, ויתמוך ברזולוציות המקסימליות של הקונסולות הללו (4K, 4K ו-1440p בהתאמה). בנוסף, המעבדים הגרפיים (והרגילים) של הקונסולות הללו יאפשרו יותר פריימים לשנייה, טקסוטורות מדוייקות יותר וטווח ראייה גדול יותר. יתר על כן, זכרונות ה-SSD הייעודיים של הקונוסולות ינוצלו גם כן, לטובת זמני טעינה מהירים בהרבה.

זאת ועוד, המשחק יתמוך כעת במשחק חוצה-דורות על גבי שתי הפלטפורמות. במילים אחרות, אם אתם ברי המזל היחידים מבין החברים שלכם שהשיגו קונסולה מהדור החדש, אבל אתם מפחדים שכעת לא תוכלו לשחק איתם במולטיפלייר, אל חשש. עדיין תוכלו לשחק את מלוא המשחק מה-PlayStation 5 שלכם עם חברים שיש להם PlayStation 4, ובעלי Xbox X או Xbox S יוכלו לשחק עם חברים שלא השתדרגו מאז ה-Xbox One.

חשוב לציין כי המעבר לקונסולה חדשה יהיה חינמי לאלה שקנו את המשחק לדור הקונסולות הקודם, וניתן יהיה לייבא שמירות מהקונסולות הקודמות. בדרך זו מצליחה המפתחת, Square Enix, לייצר המשכיות בין דורות קונסולה שונים, ועל הדרך נותנת לקהל הלקוחות (אנחנו, הגיימרים) להרגיש תחושה קצת נדירה בימים אלו – דאגה לחוויית המשתמש על חשבון רווח כספי פוטנציאלי. בשתי מילים – כל הכבוד.

Marvel's Avengers 1.5.0 Clint and Kate
קייט וקלינט בפעולה. התמונה באדיבות Square Enix.

Operation: Hawkeye – Future Imperfect – גיבור וותיק, הרפתקה חדשה

בעדכון הנוכחי נוכל לשחק סוף סוף בדמות האהובה של קלינט בארטון, הלא הוא Hawkeye. ההרפתקה הזאת מגיעה בעקבות ההרפתקה הקודמת בכיכובה של בת טיפוחיו של קלינט, קייט בישופ. בהרפתקה החדשה נוכל להיכנס לנעליו של קלינט כשהוא מנסה לאתר את ניק פיורי במטרה לעצור את ארגון הטרור AIM.

במקום, הוא מצליח לגלות נשק חדש ומסוכן במיוחד שעלול לשנות את גורל האנושות, ועל הדרך מסתבך בניסוי ששולח אותו לעתיד אפוקלפיטי בו כדור הארץ, כפי שהוא מוכר לנו, מושמד על ידי כוחות קוסמיים ונשלט על ידי מאסטרו, הרשע התורן, שהוא בעצם גרסא מבוגרת ומעוותת של האלק – עם הכוח והפראות של הענק הירוק והמוח של ברוס באנר.

Marvel's Avengers 1.5.0 Custom Harm Room
תשמידו מה שאתם רוצים, עם מי שאתם רוצים. "חדר נזק" בהתאמה אישית. התמונה באדיבות Square Enix.

הפיצ'רים החדשים שיביאו רבדים נוספים למשחק

העדכון החדש של Marvel’s Avengers מביא איתו אפשרות לחזור על קמפיין ה-Reassemble, תוך כדי שמירה על הדמות הנוכחית שלכם, כולל כל ההתקדמות שנצברה עד אותו רגע. זוהי תוספת מבוכרת למשחקיות, שאוהדים רבים ביקשו כבר זמן מה. בעוד שכל התקדמות העלילה תתאפס, אתם תוכלו לשחק את כל הקמפיין מחדש עם הדמות שעבדתם עליה קשה כל כך, בחיפושים אחר כל מה שפספתפם לפני כן.

פיצ'ר נוסף שנחשף בעדכון האחרון הוא "חדרי נזק", או HARM Rooms, הניתנים להתאמה אישית. מדובר בסביבת אימון ניתנת לשינוי והתאמה, שתעזור לכם ללמוד להוציא את המיטב מהדמויות שלכם, ולסגור את הפער מהחברים שלכם שמשחקים במשחק בלי הפסקה כבר כמה חודשים. אחרי הכל, אף אחד לא אוהב להיות השחקן החלש בקו-אופ.

Marvel's Avengers Co-Op
התמונה באדיבות Square Enix.

בנימה אישית, אני מאוד אוהב את מה שהעדכון האחרון מביא איתו. מעבר למשחקיות החדשה, נראה שב-Square Enix משתדלים מאוד לעמוד להפוך את המשחק למהנה ככל הניתן עבור השחקנים, משקיעים בפיתוח פיצ'רים שמראים שהם יודעים להקשיב לקהל הלקוחות שלהם, וכל זה תוך כדי הפגנת הגינות כלכלית. נותר רק לקוות שעוד חברות ילכו בכיוון הזה.