החברה הדנית Bang & Olufsen השיקה בישראל את אוזניות ה-TWS הראשונות שלה עם סינון רעשים אקטיבי, ופתחה פופ-אפ-סטור בקניון רמת אביב.

בעוד שקיימות בשוק הרבה אוזניות True Wireless לא יקרות לבחור מהן בימינו, הרשימה של אוזניות באיכות גבוהה גם היא מתחילה להתפתח ולהתרחב. עכשיו הרשימה כוללת גם את אוזניות Bang & Olufsen's Beoplay EQ, של החברה הדנית. אוזניות אלו הן מהאוזניות הראשונות של החברה שמכילות את טכנולוגיית ה-ANC (סינון רעשים אקטיבי).

Bang & Olufsen Beoplay EQ

חברת ביקונוקט טכנולוגיות השיקה את ה-Bang & Olufsen's Beoplay EQ ובמקביל משיקה חנות פופ-אפ מעוצבת בקניון רמת אביב החל מה-3 באוקטובר ועד ה-31 באוקטובר. בפופ-אפ-סטור יוצגו מגוון מוצרים של החברה החל מאוזניות, רמקולים ביתיים, מערכות סאונד וטלוויזיות.

אוזניות ה-Beoplay EQ החדשות יתנו לכם חווית סאונד טהורה יחד עם סינון רעשים אקטיבי בעזרת 6 מיקרופונים לשיחות ברורות ושמע אותנטי. האוזניות מעוצבות בצורה אלגנטית בשחור קלאסי וחריטה בלייזר של הלוגו. סינון הרעשים האקטיבי-אדפטיבי ישתיק את רעשי הרקע, בעוד שמבנה האוזניות הייחודי באוזן מפחית באופן פסיבי רעשים, כך שניתן להנות מהשקט בכל רגע שאתם זקוקים לו.

אוזניות ה-Beoplay EQ שוקלות 8 גרם, מה שנותן נוחות לשימוש ארוך, והן בנויות בצורה שמאפשרת להניח את הראש על הכרית. 

יחד עם הטכנולוגיה האחרונה מבית Qualcomm ותקן Bluetooth 5.2, אוזניות ה-Beoplay EQ מציעות חווית קישוריות יציבה ומהירה, עם צריכת סוללה נמוכה במיוחד. מקודדי AAC, aptX™ Adaptive ו-SBC מבטיחים צליל אלחוטי נקי וצלול בכלל המכשירים.

כמו אוזניות רבות ברמת המחיר הזו, גם האוזניות הללו מאפשרות לשמוע את הסביבה, בין אם זה אדם המדבר או קול כריזה ברכבת או בשדה התעופה. מצב השקיפות ניתן להתאמה דרך האפליקציה, ובנוסף ניתן להתאים את האוזניות בעזרת 4 זוגות של גדלי סיליקון. כמו כן, האוזניות באות במתנה עם מתאם קצף של חברת Comply. כל אלה ביחד מאפשרים את האיטום המרבי עבור חווית שמע נטולת הפרעות.

הסוללה של האוזניות מציעות עד 6.5 שעות פעולה עם ANC מופעל, ועוד שתי טעינות במארז, המספקות עד 20 שעות זמן נגינה ברמת ווליום מתונה. בעזרת יכולת טעינה מהירה, ניתן לקבל עוד שעתיים נגינה עבור 20 דקות טעינה בלבד.

Bang & Olufsen Beoplay EQ

האוזניות מיוצרות מחומרי פרמיום עמידים, כולל אלומיניום מושבח ומבנה עמיד בזיעה שמקנה להם את תקן ה-IP54 (כלומר עמידות בפני אבק, השפרצות מים, וזיעה.) מארז הטעינה המיוצר מאלומיניום כולל ציפוי גומי בתחתיתו, דבר שאופטימלי עבור משטחי טעינה אלחוטיים בתקן QI.

אם אתם רוצים לשים את ידכם על אוזניות אלו, תוכלו לרכוש אותן במחיר של 1490 ₪. 


מפרט טכני:

מעצב: Thomas Bentzen

חומרי ייצור: מארז – אלומיניום וגומי. אוזניות – אלומיניום פולימר וסיליקון.

עמידות: IP54 עמידות בפני אבק השפרצות מים וזיעה.

סוג האוזניות: Truly Wireless in-Ear

אטמים: 4 Pairs of silicone tips (XS,S,M,L)

סינון רעשים: Adaptive Active Noise Cancellation

Passive Noise Cancellation with included Comply Foam for best results

סוג רמקול: Electro-dynamic, 6.8mm diameter

חיי סוללה: עד 5.5 שעות שיחה.

עד 5.5 שעות נגינה aptX & ANC (Android)

עד 6.5 שעות נגינה ANC&AAC (iOS) – עד 20 שעות כולל המארז- 2 טעינות נוספות

עד 7.5 שעות נגינה – ללא ANC 

זמן נגינה בווליום ממוצע 80dB