המותג הדני הנהדר Bang & Olufsen מכריז על אוזניות אלחוטיות חדשות בשם Beoplay EQ, שבפעם הראשונה משתמשת בטכנולוגיית נטרול רעשים.

האוזניות מצויידות בשני מיקרופונים בכל אוזניה לצורך נטרול רעשים אקטיבי (ANC) ובנוסף מיקרופון לביצוע שיחות כך שסך הכל האוזניות מצויידות בשישה מיקרופונים.

בהשוואה לאוזניות הקודמות ששוחררו, Beoplay E8, קיימת ירידה באורך חיי הסוללה. האוזניות הקודמות התהדרו ב-35 שעות הכוללות גם טעינה מהקייס ולעומתם ה-Beoplay EQ מסוגלות לעבוד 20 שעות סך הכל.

אורך חיי הסוללה של האוזניות עצמן נשאר פחות או יותר אותו הדבר, שזה בערך שבע וחצי שעות, אך בהפעלת ANC זמן ההפעלה מתקצר לשש וחצי שעות בלבד. כמו שני הדגמים הקודמים לה, גם כאן את הקייס ניתן לטעות בכבל USB-C או באמצעות טעינה אלחוטית.

מבחינת נתונים נוספים, ה-Beoplay EQ משתמשת במגוון אפשרויות חיבור כמו Bluetooth 5.2 וגם תומכות בטכנלוגיית aptX Adaptive של קוואלקום (Qualcomm) המשפרת את איכות הזרמת השמע אל האוזניות האלחוטיות וכמו כן מטייבת את איכות השמע לפי הסביבה או התוכן ששומעים.

בנוסף לטכנולוגיה של קוואלקום, האוזניות תומכות בטכנולוגיות SBC שכנראה מהווה תמיכה במכשירים ישנים יותר שאינם מתקשרים באמצעות aptX Adaptive. בנוסף האוזניות תומכות בטכנולוגיית AAC אשר מטיבה עם מכשירי האייפון הרבה יותר מאשר תטיב עם מכשירי אנדרואיד.

מבחינה עיצובית ובהמשך לחגיגות ה-95 שנים ל-Bang & Olufsen, האופציה של זהב מגיעה במלוא הדרה והכיסוי עשוי האלומיניום שעבר תהליך פסיבציה לצורך הגברת עמידותו לשחיקה ולשינוי טיב פני השטח. האוזניות מגיעות עם תו תקן IP54, כלומר עמידות לאבק ולזיעה.

האוזניות יושקו ב-19 לאוגוסט בצבעים שחור וזהב ותג המחיר עבור התענוג הזה הוא 399$, כ-50$ יותר מהדגם הקודם כשהושק, כ-150$ יותר יקרות מה-AirPods Pro ובערך 120$ יקרים יותר מה-WF-1000XM4 הנהדרות של SONY, אך המחיר הזה לא מפתיע בהתחשב בעובדה כי מדובר ב-Bang & Olufsen.