בתחום האוזניות שמחוץ לעולם הגיימינג,Sony נחשבת לאחת החברות המוכרות והמוצלחות ביותר בכל הנוגע לאיכות סאונד, בידוד מרעשים, ודגמים מוצלחים במיוחד. וכעת, דגם חדש מצטרף למשפחת אוזניות ה-True Wireless של החברה, ה-WF-1000XM4.

ה-Sony WF-1000XM4 הן האוזניות החדשות שמבטיחות סטנדרט חדש לביטול רעשי רקע. כל מה שצריך לדעת עליהן מההכרזה שנערכה השבוע.

רעש? איזה רעש?

Sony Electronics הכריזה השבוע על דגם אוזניות חדש מדגם Truly Wireless בסדרה האהודה שלהם 1000X. בהכרזה, החברה הבטיחה שביטול הרעשים של האוזניות הוא ברמה אחרת לגמרי ממה שקיים בשוק כיום, וזאת הודות למעבד החדש V1, שמבטיח יכולות כמעט "חסרות תקדים" ביחס לקיים.

האוזניות מבטיחות להביא איכות סאונד גבוהה יותר מהסדרות הקודמות, עם יכולת ביטול רעשים טובה יותר מאי פעם. בנוסף לכך, האוזניות מגיעות עם 2 מיקרופונים רגישים על כל אוזניה, שמנטרים את רעשי הסביבה, ועם הטכנולוגיה החדשה שלהם, הן מסוגלות לבטל את רעשי הרקע שהן קולטות כדי למנוע בצורה מיטבית את רעשי הסביבה ולאפשר הנאה מקסימלית בזמן השימוש, גם ברחובות סואנים וברוחות חזקות.

ה-WF-1000XM4 מביאות לראשונה בעולם האוזניות יכולת שידור אודיו חדשה יותר בעזרת טכנולוגיית LDAC המאפשרת סאונד באיכות Hi-Res בזכות קצב העברה מהיר במיוחד שמגיע עד ל-990KBPS (עד פי 3 מחיבור רגיל) דרך חיבור ה-Bluetooth של האוזניות.

בנוגע לשיחות טלפון, החברה מתחייבת כי המקרופונים המובנים ב-WF-100XM4 יכולים לקלוט את הקול של המשתמש ולהפחית את הרעשים סביבו ובכך לאפשר שיחות טלפון באיכות גבוה ושמע מיטבי. בשביל מישהי כמוני שעושה שימוש רב באוזניות שונות לשיחות ושמע אודיו, זה פיצ'ר שאשמח מאוד לבדוק במלואו.

פיצ'רים פיצ'רים פיצ'רים

פיצ'ר מאוד מעניין נוסף הוא Speak-to-Chat אשר מאפשר ל-WF-1000XM4 לעצור אוטומטית את המוסיקה שאנו שומעים כאשר אנו מתחילים שיחה קצרה עם מישהו. למעשה אנחנו לא צריכים לעשות שום פעולה, האוזניות מזהות שיח, עוצרות את המוסיקה ומאפשרות לנו לשוחח בנחת. כשהשיחה מסתיימת, המוסיקה תחזור לנגן אוטומטית.

פיצ'ר נוסף הקיים באוזניות מאפשר הסתגלות לסביבה ולפעולות של המשתמש ובכך להתאים את השמע לסביבה זו. תוכלו למעשה לומר לאוזניות באיזה סביבה לנגן בצורה אחת ובסביבה אחרת לנגן שונה וכן הלאה. כמובן שאם תשלפו אותן מהאוזן המוסיקה תחדל מידי וכשתחזירו איתם תחזור גם המוסיקה.

חוץ מכל הפיצ'רים המעניינים למעלה, האוזניות האלו יכולות לעמוד בעד כ-8 שעות שימוש, והקייס מסוגל להחזיק עד 16 שעות נוספות. חייבת להגיד שזה מאוד מרשים בעייני. נוסף לכך, יש להם יכולת להיטען עד 60 דקות שמע בחמש דקות לערך. נשמע קצת טוב מידי בשביל להיות מציאות אך בהחלט אשמח לעמוד על טעותי ולהוריד את הכובע.

Sony Electronics' new WF-1000XM4, shown with case

האוזניות עמידות בפני מים תודות לטכנולוגיית ה-IPX4, משמע אם נרטבתם מהגשם או מזיעה האוזניות לא יפגעו. הן מגיעות עם תאימות מגוונת לממשקי אנדרואית, גוגל ועוד ובכללי נשמע שהן האוזניות האולטימטיביות שאי פעם יצאו לשוק עד כה.

העלות המומלצת שלהן, תחזיקו חזק, היא 279$ וניתן לעשות להן רכישה מקדימה כבר עכשיו במגוון רחב של חנויות וגם דרך האתר הרשמי כאן. ניתן כמובן גם לבדוק מול היבואן הרשמי שלהם בארץ – ישפאר.

באפן אישי הייתי שמחה לראות כיצד מתנהגת פונקציית בידוד הרעשים המשופרת של האוזניות, וכן כלל הפיצ'רים החדשים באוזניות שנשמעים מסקרנים במיוחד. כמובן שאיכות השמע של Sony היא תמיד משהו לצפות לו, וכעת כל מה שנשאר לנו זה לחכות שה-WF-1000XM4 יגיע לארץ.