שלוש שנים ושלושה ימים מאז שהוכרז, זכינו הערב להצצה ראשונה למשחק Starfield, שמצטרף לעולמות העשירים של Bethesda לצד Skyrim ו-Fallout. את הצצה הזו אנחנו חייבים לטיזר טריילר קצרצר שלא ממש מראה גיימפליי, אבל כן חושף תאריך יציאה.

אז אמנם הטיזר – שפתח את אירוע ההכרזה של מיקרוסופט ב-E3 – לא חושף דברים בסיסיים כמו, ובכן, עלילה, דמויות או משחקיוּת – אבל בחיי שהוא נראה מהמם, כיאה למשחק הראשון שפותח על גבי מנוע Creation Engine 2 של Bethesda (זה אומר, ילדים, כי מתישהו בעתיד גם Fallout ייראה ככה).

Bethesda מבטיחים כי Starfield יאפשר לנו ללכת לאן שנרצה ולעשות מה שנרצה. טוב, נחכה ונראה. בינתיים הוא נראה כמו משחק שמראים להורים כדי להציע לו נישואים.

Starfield עתיד לצאת ב-11 בנובמבר 2022. זה אמנם לא יפתיע רבים אך הוא בלעדי ל-Xbox Series Xֻ|S ולמחשב האישי – לדאבונם של שחקני Playstation 5 (סתם נו, תתעודדו. ממילא לאף אחד אין סיכוי להשיג Playstation 5 עד נובמבר).

בחודשים הקרובים נשמע פרטים נוספים (על המשחק, לא על PlayStation 5) ואנחנו מבטיחים לעדכן כשהם יפורסמו. אתם מוזמנים בינתיים לבקר באתר החדש שעלה למשחק ובו מבטיחה Bethesda לעדכן עם פרטים חדשים אודותיו.