מפיצת המשחקים Dotemu, האחראית על Streets of Rage 4 וגם על משחק צבי הנינג'ה החדש, והמפתחת Leikir Studio חברו יחדיו כדי להביא לנו את Metal Slug Tactics.

המשחק הוא אדפטציה קצת שונה של הסדרה האיקונית ונעשה בשיתוף עם SNK, המפתחת של משחקי Metal Slug המקוריים.

בניגוד למשחקיות ה-Shoot ’em up של המשחקים המקוריים, Metal Slug Tactics הוא בסגנון טקטי כמו XCOM, אבל ישמור על סגנון האנימציה הדו מימדי המזוהה עם הסדרה, ועל הנשקים הקלאסיים שלה. ברוח המשחקים הטקטיים, תבנו לכם עץ כישורים, יכולות פאסיביות (Perks) ומתקפות-על המשתמשות באנדרנלין בכדי לגרום את הנזק המקסימלי לאוייבים שלכם בזמן שתאגפו אותם.

על פי היוצרים, Metal Slug Tactics אמור להיות מאתגר ומפתיע, וכל שלב בנוי בצורה שונה כך שהניצחון מחייב מחשבה וטקטיקה. זה בניגוד למשחקים הקלאסיים של הסדרה בהם הזיכרון הוא הנשק החזק ביותר שלך. פה זיכרון לא מאוד יעזור לכם, שכן למשחק אלמנטי רוג-לייק (Rogue-like) שגורמים לכך שכל משימה יכולה להיות משחוקת מספר רב של פעמים מבלי לחזור על אותו ניצחון פעמיים.

תוכלו לשחק עם מרקו, ארי, פיו ,וטרמה ולהוביל את צוות ה-Peregrine Falcon בשדה הקרב הדינאמי והחדש לציליל מוסיקת הרקע שהולחנה על ידי טי לופס, שאחראי גם לפסקול של סוניק מאניה.

Metal Slug Tactics צפוי להגיע למחשב האישי דרך החנות Steam, אך כרגע אין תאריך יציאה רשמי.