כחלק ממגוון הידיעות שאנו מקבלים בימים אלו מאירוע הגיימינג E3 2021, קיבלנו מהמפתחת Ubisoft טריילר על המשחק הבא בסדרת Rainbow Six, שעד לא מזמן היה ידוע כ-Rainbow Six: Quarantine.

בימינו בידוד מזכיר דברים שאנחנו רוצים כבר לשכוח, אז טובב שהם שינו את השם ל-Rainbow Six: Extraction.

במידה מסויימת, אחריי צפייה בטריילר מרגיש ש-Rainbow Six חוזר לשורשים של משחקיות שלו במשחק קואופ הזה. במשחק נילחם ברבבות של מוטנטים חייזרים אבל הטוויסט הוא שנשחק זאת באופן טקטי.

Extraction הוא משחק בגוף ראשון של יריות ביחד עם חברים, וכפי שראיתם בטריילר, קיבלנו קצת מידע על היצורים שמחכים לנו בהרחבה. סיפור הרקע די גנרי; יש מטאור שנוחת בכדור הארץ ומתחיל להדביק בני אנוש (ונום, מישהו?). כמובן שאנחנו נשחק בצד של הטובים שמנסים לחסל ולמנוע את המשך ההדבקה.

מהטריילר על ההרחבה ניתן להבין שהקואופ הוא של עד שלושה שחקנים והמשימה שלנו בגדול היא חילוץ של מישהו חשוב. ביחד, שלושת הדמויות שלנו יצאו לחפש אחר האיש האבוד של הצוות וכמובן שזה כולל מפגש עם המוטנטים החייזריים והמון-המון ירי.

יש מספר אפשרויות טקטיות שאיתן נוכל למצוא את החולשות של המפלצות; יש אפשרות להתחבר ולהשיג מהביצים שעוד לא בקעו מידע, לראות את המפלצות דרך קירות ועוד. בנוסף לזה, יהיה עלינו לאסוף רקמות, כך נשמע מאחת המשימות שהוצגו בטריילר המשחקיות.

על פי הטריילר יש מגוון של מפלצות, בני אנוש לשעבר, שבאות בסוגים שונים, גדלים שונים וכמובן יכולות שונות. בין סוגי המפלצות שראינו יש את ה-Grunt שנראה די אנושי אך גבוה ובצבע אפור. לדברי הקריינית קל מאוד ליצר אותם אך קשה להרוג אותם. ראינו גם את מפלצת ה-Rooter שלה יש יכולת לשתק אותנו, השחקנים, במידה ונעמוד קרוב מידי כשהיא תוקפת. אלו לא כל המפלצות שהיו בטריילר, ועל פי המפתחים עוד נראה לא מעט מפלצות חדשות במשחק.

בגדול, אני בעד משחקי ירי עם חברים ובמקרה של ההרחבה הזאת ספציפית, ניכר שעשו כאן עבודה טובה מאוד הן מבחינת מערכת קרב וגם מבחינת הגרפיקה. הסיפור, מאוד גנרי ואפילו משעמם בעיני, אך אשמח לראות את שאר המפלצות החייזריות הנוספות בתקווה שהן יגרמו לי להתמיד עם Rainbow Six: Extraction לאורך זמן.

את המשחק Rainbow Six: Extraction תוכלו להזמין מראש כבר עכשיו, וכאשר הוא ייצא ב-16 לספטמבר, 2021, הוא יהיה זמין על PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One, Google Stadia ועל המחשב האישי.