המשחק המצופה Far Cry 6 כבר מעבר לפינה ולאחר שקיבלנו תאריך יציאה ואף סרטון משחקיות ארוך, אנו מקבלים הפתעה חדשה מיוביסופט: נוכל לשחק את הנבלים האייקונים של הסדרה במסגרת ה- Season Pass של המשחק.

בטריילר החדש, ששוחרר במסגרת Ubisoft Forward, אנו רואים את שלושת הנבלים הראשיים של שלושת המשחקים האחרונים: ואס (Vass), פגאן מין (Pagan Min) וג'וזף סיד (Joseph Seed). מהטריילר עושה רושם שאנו נכנס לנעליהם של הנבלים לפני עלילת המשחק ומה הביא אותם לגדולתם, כמעין סיפור מוקדם לפני אירועי המשחקים הראשיים. אם לא די בכך, בסרטון אנו יכולים לראות ברירור את הגיבור של פאר קריי 3, ג'ייסון ברודי נלחם בוואס, כך שייתכן ואנו נחווה את הסיפור גם במסגרת אירועי המשחק.

מבחינת המשחקיות לא ראינו הרבה, אך כן קיבלנו רמזים שההרחבה תהיה מגוף ראשון (כמו המשחקים הראשיים) ונוכל להשתמש בנשקים בכדי לירות באנשים בתור ג'וזף, או לתקוע לאנשים סיכה בעין בתור פאגן מין. בנוסף לכך, כרגע לא ידוע האם אלו יחשבו כ-3 סיפורים שונים המתרחשים בזמנים שונים, או שעברם (ועתידם) של הנבלים יתחבר יחדיו. אני חייבת להודות שהמחשבה על לראות את שלושת הנבלים יחדיו מרגשת ומסקרת.

בנימה אישית, זה בהחלט מעניין לשים את הזרקור על הנבלים סיפור הרקע שלהם, מפני שאלו הפכו את משחקי Far Cry לכל כך מוצלחים. אמנם בעבר קיבלנו מידע רב על וואס וסיפור הרקע שלו, אך נדמה כי על פאגן מין וג'וזף יש מעט מאוד מידע, והם בעיקר התרכזו בלהיות הנבלים בסיפור שמנסים להרוג את הגיבור הראשי. אני מאוד מחכה לשמוע, ולחוות את הסיפור שלהם לראשונה, מהצד שלהם.

Vass Far cry

בנוסף לכך, קיבלנו עוד טריילר ארוך יחסית ובו אנו רואים בפעם הראשונה את דני וקסטילו יחדיו. בטריילר החדש אנו רואים את דני בורחת בספינה, אך היא נתפסת על ידי קסטיליו ואנשיו. במהלך הטריילר אנו מגלים כי דיאגו, בנו של קסטיליו התחבא בספינה, וקסטיליו מנסה להחזיר אותו לביתו.

זוהי, אגב, הפעם הראשונה שאנו רואים את דיאגו מאז הטריילר הראשון. נראה כי דיאגו אינו שמח ממעשיו של אביו, ואף מתעמת איתו, אך לבסוף קסטיליו לוקח אותו איתו. אולי דיאגו יצטרף למחתרת וילחם על מנת להפיל את אביו? נחכה ונראה. מה שבטוח יהיה מעניין ומשוגע כמו שמשחקי פאר קריי יודעים להיות.

המשחק Far Cry 6 עתיד לצאת ב-7 באוקטובר ל-PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One, Google Stadia ולמחשב האישי. במסגרת ה-Season Pass אותה ניתן לקנות כבר עכשיו, נקבל, כאמור, את חבילת ההרחבה של הנבלים וגם את המשחק המצוין Far Cry 3: Blood Dragon שהוא מעין משחק פרודיה על סרטי שנות ה-80. ההנאה מובטחת.