אחרי חודשים של שקט, חברת Ubisoft סוף סוף שיחררה מידע חדש על המשחק Far Cry 6 – שני טריילרים מרשימים לצד תאריך יציאה רשמי.

הטריילר הראשון עוסק כולו בגיבורה של המשחק. אחרי שפגשנו את הנבל הראשי, הנשיא אנטון קסטליו, הגיע הזמן להכיר את דני רוחאס (Dani Rojas). הטריילר עוקב אחרי דני הבחורה, אבל מי שירצה יוכל לבחור לשחק בחור במקום.

לפי הטריילר, נראה שדני שירתה בעבר בשורות הצבא של קסטליו, אבל אחרי שראתה את האכזריות שלו בעצמה, היא החליטה לעובר צד ולעזור להדיח אותו. אפשר לדלות עוד כמה פרטי מידע עליה, כמו העובדה שהיא יתומה (ואולי קסטליו אחראי לכך?), ושהיא לא בדיוק יודעת איך כל הקטע הזה של לוחמת גרילה עובד, אבל נראה שהיא לומדת מהר.

שאר הטריילר הוא בעיקר אקשן, יריות, ופיצוצים, שזה ממש ממש בסדר מבחינתי. הרי זה למה אנחנו משחקים פאר קריי.

הטריילר השני שנחשף מתמקד במשחקיות, ובדברים שדני תצטרך לעשות לאורך המשחק כדי להפיל את השלטון של קסטליו. הוא מראה את הנשקים, הסביבות, הרכבים, והאוייבים שמרכיבים את העולם של פארי קריי 6, ואת כל הכיף שמחכה לנו במשחק.

אני חושב שהכוכבים הגדולים של הטריילר הם הנשקים. נראה שיוביסופט אימצו את הרעיון של נשקים מאולתרים: מכונת ירייה שפועלת על מנוע של אופנוע, רובה שיורה פחיות שימורים, ואפילו כזה שיורה דיסקים (ומנגן אותם תוך כדי). היייי מקרנה!

ישנם גם מספר תרמילי גב מיוחדים שדני יכולה ללבוש כשהיא מסתובבת בעולם. כל תרמיל כזה פותח יכולת אחרת – בין אם זה תרמיל שהוא בעצם משגר טילים נייד, או כזה שפולט סילוני אש כדי להדוף אוייבים, נראה שלא חסרות דרכים להתמודד עם הסכנות שממלאות את האי יארנה.

אם כבר מדברים על יארנה, הטריילר מראה כמה מהאזורים שנוכל לחקור לאורך המשחק. ג'ונגלים, חופי ים, עיירות קטנות, ועיר הבירה הצפופה. נוכל לחקור את העולם הזה ברכבים קלאסיים או על גבי סוסים, להתגנב במסלולים לא ממופים בהרים, או לעבור ממש מתחת לאף של קסטליו והצבא שלו – הבחירה שלכם.

Far Cry 6 בהחלט נראה כמו תוספת מהנה לסדרה, עם הרבה אקשן, בלגן, וקצת הומור מגוחך. מעריצים הולכים ליהנות כשפאר קריי 6 ייצא לקונסולות PlayStation 5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One ומחשב האישי ב-7 באוקטובר.