משחק העולם הפתוח החינמי Genshin Impact חוגג את הקיץ הראשון שלו בעדכון חדש בשם Midsummer Island Adventure. במסגרת העדכון אנחנו זוכים לראשונה לסקינים חדשים לדמויות, דמות אוויר חדשה, ואפילו משחק שיט חדש. בנוסף, הרשתות החברתיות של המשחק פרסמו 3 קודים שמציעים Primogems בחינם למשך 24 שעות, יחד עם עוד מתנות.

יוצאים למסע קיצי

בהתאם להיותו עדכון קיץ, עדכון 1.6 של Genshin Impact יקח אותנו למסע בים ולאי טרופי. הטריילר מראה את קלי (Klee) הצעירה דורשת מג'ין (Jean) לצאת לחופשה באיים כדי לפוצץ דברים ונראה שג'ין משום מה נענית בחיוב. אליהן מצטרפת אחותה הצעירה של ג'ין, ברברה (Barbara) שקיבלה מכתב מאיים ונדרשת להגיע לאיים גם כן.

במסגרת העדכון אנחנו נהנה משלל אירועים באיים הללו, שהוא איזור חדש לגמרי במפה, על אף הדמיון שלו ל-Guyun Stone Forest, כפי שנחשף מאוחר יותר באירוע החשיפה החי. אנחנו נזכה להשתתף במשחק שיט שבו נצטרך לפוצץ מפלצות שמתבצרות על מגדלים בים. לשם כך אנחנו נוכל לשוט בסירה בשם ה-Waverider, שאותה אנחנו רואים בטריילר. בטריילר אנחנו רואים שאפשר יהיה לזנק מהסירה כדי לאסוף מטבעות, שיאפשרו לנו לקבל פרסים במשחק.

באירוע נוסף, אנחנו נצטרך להשתמש בפצצות מיוחדות שקלי הכינה כדי להרוס את המחנות של ההיליצ'רלים (Hilichurls) באי. ובאירוע אחר בשם Never Ending Battle נצטרך לנצח אויבים שהגיעו בהפתעה, תחת מגבלת זמן.

העדכון יציע אירוע בשם Kaboomball Kombat שבו נשחק סוג של כדור עף חופים, אבל עם פצצות. באירוע נוסף, נצטרך לנצח קרבות אתגר קשים כדי לקבל פרסים. לבסוף, באירוע בשם Echoing Tales נצטרך לאסוף קונכיות ולהמיר אותן בפרסים, כשאחד הפרסים השווים ביותר יהיה תלבושת קיצית חדשה לברברה. העדכון צפוי להציע גם תלבושת חדשה לג'ין, אבל זו תמכר בחנות במחיר הנחה התחלתי של כ-1350 Genesis Crystals (קצת יותר מ-20$), שיחזור למחיר מלא של כ-1680 קריסטלים לאחר העדכון, יחד עם הסקין של ברברה, אם לא תשיגו אותו מהאירוע, באותו המחיר.

תגידו יפה שלום לסמוראי

כחלק מעדכון 1.6 של Genshin Impact, אנחנו נפגוש את קאידהארה קאזוהא (Kaedehara Kazuha), דמות 5 כוכבים חדשה שמצטרפת למשחק. קאזוהא משתמש בחרב רגילה, וה-vision שלו הוא מסוג אוויר (Anemo). הוא עתיד להצטרף למשחק בבאנר השני של העדכון, ולפי שמועות, הבאנר שלו יציע את דמויות ה-4 כוכבים בנט (Bennet), רוזאריה (Rosaria), ורייזור (Razor).

אולי הסיבה הכי טובה לחסוך לקאזוהא, לפחות לפי מה שידוע כרגע, זה שהוא יכול להפעיל את יכולת האלמנט (כפתור E) שלו באוויר כדי לקבל קפיצה נוספת. זו נשמעת כמו יכולת שימושית, על אף שאני באופן אישי כנראה הולך לדלג עליו.

עד שיגיע הבאנר של קאזוהא, מצופה לנו באנר חוזר של קלי, לכבוד ההופעה שלה בסיפור. קלי היא דמות 5 כוכבים שמשתמשת בקטליסט (קסמים) ויוצרת פצצות שעושות נזק סביבתי לאויבים. היא קצת יותר איטית מ-Yanfei שיצאה בעדכון הקודם, ואני לא בטוח עד כמה היא תהיה שימושית כשיאנפיי קיימת, אבל היא קטנה ומצחיקה, ואני בטוח שמי שרוצה לאסוף את כל הדמויות ישמח להשיג גם אותה.

לפי ההדלפות, יתכן והדמויות שיופיעו לצד קלי בבאנר יהיו פישל (Fischl) שחגגה יום הולדת אתמול, וכן סוכרוז (Sucrose), שהיא דמות ה-4 כוכבים היחידה מסוג אוויר שקיימת במשחק, ולכן יכולה להיות מאוד שימושית לחלקכם.

בנוסף לדמויות, הטוויטר היפני של המשחק חשף שיצטרפו למשחק 4 נשקים חדשים, ביניהם קשת שנראית מיועדת לפישל, וחרב שנראית מיועדת לג'ין. אלה יופיעו בבאנר הנשקים שירוץ במקביל לדמויות.

ממשיכים את הסיפור עוד קצת

בעדכון 1.6 נקבל המשך לסיפור הראשי של המשחק. בפרק החדש, אנחנו נצטרף לטורניר שנועד לזהות משתמשי vision חדשים. במהלך הטורניר, אנחנו נפגוש לראשונה את קאזוהא, וכמו כן, ביידו (Beidou) תופיע לראשונה בסיפור בפרק זה.

לפי הטריילר, אנחנו נצטרך להעזר בשניהם כדי לקבל מקום על ספינה כדי לשוט לעבר הממלכה הבאה בסיפור, אינאזומה (Inazuma), ממלכת החשמל.

לבסוף, בטריילר אנחנו רואים אוייב חדש מסוג סמוראי אוויר, שנראה שהולך להופיע באחד האירועים או בסיפור, ואני לא אופתע אם הוא יופיע בשניהם ואף יצטרף ל-Spiral Abyss.

genshin impact story beidou

תוספת אחרונה ומעניינת שהעדכון הולך להוסיף זו היכולת להציב דמויות שלכם בעיר שבניתם בעדכון הקודם בעזרת ה-Serenitea Pot. אתם תוכלו להציב דמויות איפה שתרצו, ואפילו לדבר איתן.

העדכון צפוי להגיע ב-9 ליוני. במסגרתו אנחנו צפויים לחוות downtime של כמה שעות ולקבל על כך פיצוי בדמות פרימוג'מס, שזו עוד דרך נחמדה לחסוך משאלות לדמויות שאתם רוצים.

לבסוף, הטוויטר היפני פרסם 3 קודים למשחק, שתוכלו להפעיל אותם כדי לקבל פרימוג'מס ושאר חפצים. הקודים בתוקף ל-24 שעות, ולכן יש לכם עד מחר להפעיל אותם: WTNTBYSZJNRD , 8A6ABHTH2N9Z, UTNBBGSZ3NQM.

Genshin Impact זמין בחינם ל-PlayStation 4, PlayStation 5, PC, ומובייל, וכמו כן, עתיד להגיע מאוחר יותר השנה גם ל-Switch. הוא תומך בשמירות ענן בין מחשב למובייל, וקרוספליי בין כל הפלטפורמות.