משחק העולם הפתוח החינמי, Genshin Impact, רץ כבר מעל לחצי שנה, והחודש הוא יקבל את עדכון 1.5 שלו שיקרא Beneath the Light of Jadeite. העדכון החדש יציע משימות חדשות, דמויות חדשות, ופיצ'רים חדשים נוספים. אם טרם התחלתם לשחק בו, זו ההזדמנות שלכם להצטרף לחגיגה, כי זה באמת משחק מצויין.

שיר של אש וקרח

עדכון 1.5 של גנשין אימפקט צפוי להגיע בהמשך החודש, והתוספת הראשונה שלו היא כמובן באנר חדש עם דמויות חדשות. הדמות החדשה הראשונה שתצטרף לעדכון היא יאנפיי (Yanfei), קוסמת אש בדירוג 4 כוכבים. עד כה לאורך המשחק קיבלנו לא מעט דמויות אש, אבל נראה שאחד היתרונות של יאנפיי יהיה שהיא תוכל לעזור לכם לשרוף אויבים בקלות. רוב דמויות האש הקיימות, ובפרט הנפוצות יותר כמו שאנגלנג (Xiangling), מפעילות אפקט של אש רק בעזרת יכולת נטענת, ואילו יאנפיי תוכל לשרוף אויבים גם עם light attacks. זה אומר שאם תצליחו לשלוף אותה, תוכלו בקלות לצרף אותה לדמות כמו פישל (Fischl) כדי לגרום לתגובות Overload בקלות.

הדמות השניה שתצטרךף לעדכון היא יולה (Eula), לוחמת קרח שמשתמשת בחרב דו-ידנית, שכרגע נראית כמו "דילוק, אבל מסוג קרח", והאמת? זו נקודה מאוד טובה להיות בה לדעתי. כיום יש לא מעט דמויות קרח שימושיות, כמו גאניו (שלא זמינה כרגע באף באנר), צ'יצ'י (Qiqi), ורוזאריה (Rosaria) שהצטרפה בעדכון האחרון, אבל כולן למעט גאניו ממלאות את הפוזיציה של דמויות תומכות. ליולה יש את הפוטנציאל להוות דמות שתהווה את מרכז הצוות שלכם, בהנחה כמובן שהיא תקבל יכולות מתאימות כדי לתמוך בזה. היא תופיע בנדירות של 5 כוכבים בבאנר שיפתח בהמשך העדכון, אז יהיה קצת מאתגר להגיע לשלב שהיא תצטרף לקבוצה שלכם, אבל אפשר לקוות לטוב.

הבאנר הראשון שנראה בעדכון יהיה של ז'ונגלי (Zhongli), שבו נוכל גם להשיג את הדמות החדשה יאנפיי. בהמשך העדכון נקבל גם באנר אוונט של יולה.

סימז גנשין

אחת התוספות החדשות של העדכון הקרוב של Genshin Impact תהיה היכולת לעצב עיירה שלכם. כדי לפתוח אותה, אתם תצטרכו להשלים סדרת משימות, שבסופה תשיגו את ה-Serenitea Pot.

בתוך כד התה תמתין לכם עוזרת בדמות ינשוף, שתעזור לכם לקשט את העיירה שלכם. הפיצ'ר יאפשר לכם ליזום אינטרקציות חדשות עם חברים במצב קואופ. זה כנראה לא יפתור את כל החוסרים שיש כרגע למצב הקואופ, אבל בהחלט יוסיף עוד סוג של חוויות כיפיות לעשות.

מצב עיצוב העיירה כרגע יאפשר רק לאטינטרקציות בקואופ, אבל המפתחים הודיעו כבר שהם עובדים על פיתוח למצב סינגל עבורו. כאחד שאוהב משחקים עם אינטרקציות עם דמויות, אני מצפה לראות מה הם יוסיפו למצב הסינגל.

ואם דיברנו על אינטרקציות עם דמויות, האוונטים למפגשים עם דמויות חוזרים, הפעם עם שני פרקים חדשים, אחד עבור נואל (Noelle) שימשיך את הפרק הקודם שלה, ואחד עבור דיונה (Diona).

להראות להם מי הבוס

לבסוף, עדכון 1.5 של גנשין אימפקט יביא איתו שלושה בוסים חדשים ומספר אוונטים חדשים. הראשון והמרכזי מבין הבוסים הללו יהיה אז'דאהא (Azhdaha), מפלצת אדמה וחשמל שז'ונגלי כלא בעבר ומחפשת לנקום בו. בנוסף, נזכה להלחם מול קוביית קרח (Cryo Cube), המקבילה של קוביות החשמל והאוויר לסוג קרח. לבסוף, נפגוש סוג בוס חדש בשם Abyss Lector: Violet Lightning, שהוא סוג של מכשף של ה-Abyss וישתמש נגדנו בקסמי חשמל.

לצד התוספת של עיצוב ערים, העדכון החדש יציע אוונטים נוספים, ביניהם Energy Amplifier Initiation, אוונט שיאפשר לנו לאסוף קריסטלים ולהחליף אותם תמורת חפצים נדירים, כולל פרימוג'מס. אם תאספו 1000 מהם, תוכלו גם לרכוש את דיונה. העדכון יוסיף מבוך חדש בשם Misty Dungeon, שכמו שהשם שלו מרמז, יהיה מלא בערפל, ויציע שלל פרסים.

בנוסף, אחד האוונטים הנוספים יציע משחק בשם Windtrace שהוא המקבילה של גנשין למחבואים. ב-Windtrace תשחקו בקבוצות של ציידים ומורדים, כשהמורדים יוכלו לשנות צורה לשלל חפצים דוממים ואילו הציידים יצטרכו לתפוס את כולם לפני שהזמן נגמר. השתתפות במשחקים הללו תזכה אתכם במטבעות שתוכלו לקנות באמצעותן שלל פרסים כולל רקע לכרטיס השם שלכם.

אוונט אחרון שנראה בעדכון הוא Mimi Tomo, שבו נחפש היליצ'רל (Hilichurl) מיוחד. באוונט הזה נשלים סדרה של משימות ונוכל להשיג שלל פרסים בהתאם, כולל קישוטים לעיירה שנוכל לעצב.

Genshin Impact

עדכון 1.5 של Genshin Impact צפוי להגיע ב-28 לאפריל. עד אז יש לכם את האפשרות להמשיך ולנסות להשיג את טרטליה (Tartaglia) בבאנר הנוכחי. בנוסף, עמוד הטוויטר היפני של המשחק פרסם 3 קודים שתוכלו להפעיל במשחק כדי לקבל שלל חפצים, והם: FS6SU367M279, 4BNSD3675J8D ו-ATPTUJPP53QH. הקודים הללו יהיו זמינים עד מחר, אז זו ההזדמנות שלכם להפעיל אותם.

Genshin Impact זמין בחינם ל-PlayStation 4, מחשב, וטלפונים סלולריים, ובהמשך יגיע גם ל-Switch. בנוסף, הוא תומך בשמירות בענן עבור מחשב וטלפונים, אז זו ההזדמנות שלכם להצטרף גם כן לחגיגה.