לא, זה לא אחד באפריל, וזו קולבורציה קצת מוזרה במבט ראשון, אבל אלוי, גיבורת Horizon: Zero Dawn מצטרפת למשחק Genshin Impact כחלק מקולבורציה חדשה. היא תהיה קשתית קרח בנדירות 5 כוכבים, ותהיה זמינה לכולם בחינם, תחת הגבלות קלות.

אלוי (Aloy) גיבורת המשחק Horizon: Zero Dawn ובקרוב Horizon: Forbidden West, תצטרף למשחק בתחילת העדכון הבא, עדכון 2.1, שצפוי להכנס ב-1 בספטמבר. כחלק מקולבורציה עם סוני, היא תהיה זמינה קודם כל לשחקני PlayStation 4 ו-PlayStation 5 או לשחקנים שקישרו את החשבון שלהם ואספו אותה דרך הקונסולה.

שחקנים שלא קיבלו את אלוי בתקופה של עדכון 2.1, יוכלו לקבל אותה בחינם, לא משנה באיזו פלטפורמה הם משחקים (מחשב, מובייל, אולי אפילו Switch אם המשחק יגיע לשם עד אז) החל מעדכון 2.2, שצפוי להכנס באמצע אוקטובר.

מה תצטרכו לעשות כדי לקבל אותה? לא הרבה. אלוי תהיה זמינה כחלק ממייל שיגיע אליכם בתוך המשחק, אבל כדי להיות זכאים לה, אתם תצטרכו להיות לפחות ברמת הרפתקה 20, שזה שווה ערך למשהו כמו 10 שעות לתוך המשחק בערך.

אלוי תהיה דמות קרח (Cryo) ותשתמש בחץ וקשת. עוד לא ברור מה עוד היא תציע מבחינת יכולות, קונסטלציות (שאלה יכולות נוספות שדמות יכולה לקבל אם אתם משיגים אותה יותר מפעם אחת) או אילו צוותים יתאימו לה, אבל כל אלה עשויים להחשף בהמשך.

Horizon Forbidden West

בנוסף לאלוי, ניתן יהיה לקבל במשחק קשת מיוחדת עבורה בשם Predator. הקשת נראית טובה למדי, ותציע גם בונוסים אקסקלוסיביים לאלוי אם היא משתמשת בה, אבל תהיה זמינה אך ורק לשחקני PlayStation, ותתן אפקטים מיוחדים רק על גבי ה-PSN. את הקשת תוכלו להשיג באותו פרק הזמן שאלוי תהיה זמינה בו, אבל רק מה-PlayStation 4 או PlayStation 5.

אני מקווה מאוד שהקולבורציה הזו תעזור להכניס שחקנים חדשים למשחק, הוא מאוד מוצלח, חינמי, ומספיק כיפי גם אם אתם שחקנים חינמיים. ובנוסף לכל אלה, אפשר לשחק אותו לא משנה מאיזה מכשיר אתם, ולהמשיך לשחק מהשמירה על גבי כל אחת מהפלטפורמות.

אלוי תצטרף ל-Genshin Impact בעדכון 2.1, שעתיד להכנס ב-1 לספטמבר. שחקנים יכולים כבר עכשיו לשחק במשחק שזמין על PlayStation 4, PlayStation 5, מחשב אישי, ומובייל. אני מקווה מאוד שאלוי גם אתם תרצו להצטרף למשחק.