Genshin Impact עתיד לחגוג שנה בעדכון הקרוב, ולקראתו, קיבלנו לייבסטרים מלא באינפורמציה. העדכון הבא, Genshin Impact 2.1, יציג המשך לסיפור, שלושה בוסים חדשים, שני איים חדשים, ארבע דמויות חדשות, והמון מתנות לשחקנים.

חגיגה של תוכן חדש

העדכון הבא של גנשין אימפקט, Genshin Impact 2.1 – Floating World Under the Moonlight נראה עצום. אולי לא גדול כמו העדכון הנוכחי, שהוסיף ממלכה חדשה ושלושה איים, אבל גם בהחלט לא קטן.

בראש ובראשונה, העדכון החדש ימשיך את הסיפור הנוכחי. אנחנו נתקדם לחלק השלישי של פרק 2 של הסיפור, שיסגור את עלילות ממלכת Inazuma. עוד לא מאוד ברור מי נגד מי, אבל בטריילר ראינו את יאה מיקו, כוהנת המקדש באי נארוקאמי, מדריכה את הדמות הראשית לקראת ההתקלויות הבאות בסיפור. הטריילר ממשיך ומציג את המשך השתלשלות האירועים בין המחתרת לצבא של ראידן שוגאן, ולבסוף, מראה שהפאטוי (שזה צבא המרגלים של המקבילה לרוסיה במשחק) מגיעים כדי לשבש את הכל.

מהרגעים המרשימים בטריילר אנחנו רואים שנזכה להלחם פעם נוספת מול ראידן שוגאן, ובנוסף, נזכה להלחם מול לה סיניורה (La Signora), העלמה ואחת השליחים החזקים ביותר של הפאטוי. לצד קוביית מים ומפלצת חשמל חדשה, לה סיניורה תהיה בוס חדש שנוכל להלחם מולו על בסיס שבועי, ובוודאי תהיה מאתגרת במיוחד.

את כל אלה אנחנו צפויים לחוות בשני איים חדשים שיצטרפו למפת המשחק, שזה אומר שאנחנו צפויים לקבל עוד מקומות לחקור, עוד אויבים להלחם בהם, ועוד פאזלים לפתור.

genshin impact scaramouche

בנוסף לסיפור, העדכון הבא יציע שלל אירועים, כשהגדול מביניהם צפוי להיות ה-Moonchase Festival, פסטיבל סיני שנתי גדול במיוחד, שיתרחש בממלכת ליואה (Liyue). במסגרת הפסטיבל נדרש לאסוף תיבות, לבשל, ולהלחם מול אויבים בנקודות עניין, ונקבל שלל פרסים, ביניהם חרב אדירה בצורה של דג.

העדכון יציע עוד מספר אירועים, ביניהם משחקון דיג שיציע שלל פרסים, ואתגר קרבות שבו תוכלו לבנות עד 6 זוגות מהדמויות שלכם במשחק, ובנוסף כאלו שאין לכם, כדי לנצח גלים של אויבים. מאלה אנחנו צפויים לקבל הרים של פרימוג'מס, ונשק חינמי נוסף – חנית בשם The Catch.

לאלה מצטרפות חגיגות השנה למשחק שגם צפויות להיות מתגמלות. כרגע ידוע לנו רק שיהיה אירוע בונוס התחברות, שיציע לנו במצטבר 10 משאלות. לפי השידור החי הסיני, מצופים לנו בנוסף לאלה 2270 פרימוג'מס, אבל לא ממש ברור כרגע איך הכל מסתכם לזה.

ארבע דמויות חדשות להשיג

במסגרת העדכון החדש נוכל להשיג ארבע דמויות חדשות! לשמחתנו, אחת מהן תהיה חינמית, הלא זו אלוי מ-Horizon: Zero Dawn. כדי להשיג אותה, תוכלו להתחבר למשחק דרך ה-PlayStation ולקבל אותה במתנה, בתנאי שאתם ברמת הרפתקה 20 ומעלה. לחלופין, אם אין לכם פלייסטיישן (זה קורה לאנשים מדי פעם), תוכלו להמתין לעדכון הבא ולקבל אותה מכל פלטפורמה אחרת, בחינם.

לאלוי מצטרפות עוד שלוש דמויות, שאותן נצטרך לזמן דרך מערכת הגאצ'ה (לוטבוקסים) של המשחק. הראשונה מביניהן היא קוג'ו סארה (Kujou Sara), המפקדת של הצבא של ראידן שוגאן. סארה היא טנגו (Tengu) והיכולות שלה גורמות לה לפרוש כנפיים שחורות. היא תשתמש בחץ וקשת, עם ויז'ן מסוג אלקטרו, בנדירות 4 כוכבים. לפי הסטרים, היכולות שלה יתמקדו גם בנזק, וגם בתמיכה לשאר הקבוצה, קצת בדומה לבנט, שנחשב לדמות מאוד שימושית.

את קוג'ו סארה תוכלו לזמן בבאנר הדמויות הראשון של העדכון, שאותו תוביל הדמות הבאה שמצטרפת לעדכון, הלא היא ראידן שוגאן (Raiden Shogun), ארכון החשמל בכבודה ובעצמה. ראידן משתמשת בחנית וויז'ן אלקטרו (כצפוי), והיכולות שלה יתמקדו בנזק מצד אחד, ובטעינת אנרגיה מצד שני. היא צפויה להיות תומכת מצויינת לצוותים, עם יכולת לגרום כמויות של נזק בנוסף. היא תהיה זמינה בנדירות 5 כוכבים.

לבסוף, החצי השני של העדכון יאפשר לנו לזמן את סנגונומיה קוקומי (Sangonomiya Kokomi), המנהיגה של ההתנגדות. קוקומי תשתמש בקטליסט והויז'ן שלה הוא מסוג היידרו. היכולות שלה מתמקדות בריפוי, אבל נראה לי שהיא תהיה דמות די נישתית, בעיקר כי קהל המעריצים לא מפסיק להתלהב מראידן וקצת מזניח את קוקומי.

genshin impact 2.1

עדכון 2.1 של Genshin Impact צפוי לצאת ב-1 בספטמבר. בתחילת העדכון נוכל לזמן את ראידן שוגאן וקוג'ו סארה, ובמחציתו השניה את סנגונומיה קוקומי.

לבסוף, הסטרים הציג 3 קודים חינמיים, שיתנו לכם 300 פרימוג'מס מתנה ועוד כמה משאבים (כסף, ספרי אקספי, וכו'). הקודים הם: DSPVUN2BKH5M, CB7UU6KT2H59, ו-NTPVU7JTJYPD. הקודים תקפים למשך 24 שעות משעת השידור, אז מהרו לממש אותם.

Genshin Impact זמין בחינם ל-PlayStation 4, PlayStation 5, PC ומובייל, עם שמירות בענן, קרוס-פרוגרשן, וקרוס פליי. הוא צפוי גם להגיע ל-Switch במועד לא ידוע.