עדכון 2.0 של Genshin Impact נחשף היום, ועתיד לצאת בעוד שבועיים. העדכון יציג המשך לסיפור, יקח אותנו לממלכה חדשה ומסוכנת, ויציע מגוון אוונטים ודמויות חדשות. זה יהיה העדכון הגדול ביותר שהיה עד עכשיו למשחק.

סיפור סמוראים קלאסי

בעדכון 2.0 אנחנו נצא סוף סוף לממלכה השלישית בעולם של Genshin Impact, אינאזומה, ממלכת החשמל. שחקנים שסיימו את הסיפור עד כה יוכלו להגיע לממלכה החדשה ושם להצטרף להמשך הסיפור, שיציג לנו מאבק כוחות מותח ושלל דמויות חדשות.

מצד אחד של המאבק, אנחנו נפגוש את ראידן שוגן (Raiden Shogun), הארכון של החשמל, אלת הנצח, ורודנית אכזרית שצוותה על ציד של כל בעלי ה-Vision באינאזומה. עוד לא ידוע מתי נוכל להשיג את ראידן שוגן, אבל רוב הסיכויים שהיא תצטרף כדמות שחיקה באחד העדכונים העוקבים. לצד ראידן שוגן אנחנו גם נפגוש את סארה קוג'ו (Sara Kujou), קשתית חשמל ומפקדת במשמר של ארכון החשמל.

מנגדן, אנחנו רואים את ההתנגדות – חבורה של לוחמי מחתרת שנלחמים למען הזכות שלהם להחזיק ב-Vision שלהם. אותם מנהיג גורו (Gorou), אדם חצי-כלב שיבה שצפוי להצטרף כדמות שחיקה באחד מהעדכונים הבאים בתור קשת אדמה. לצידו אנחנו רואים גם את קוקומי (Kokomi), קוסמת מים שגם תהיה שחיקה בהמשך הדרך.

לבסוף, הטריילר מציג עוד מספר דמויות שעוד לא ברור באיזה צד הן יהיו, אבל הן גם כנראה יהיו "מהטובים". אנחנו רואים את איאקה קאמיסאטו (Kamisato Ayaka), בת למנהיג קלאן קאמיסאטו. היא אצילית ואלגנטית, ומשתמשת בחרב קצרה ו-Vision קרח. בנוסף לאיאקה אנחנו רואים את יוימיה (Yoimiya), הבעלים של חנות הזיקוקים, וקשתית אש חדשה. בטריילר אנחנו רואים את סאיו (Sayu), נינג'ה קטנה בתחפושת של טאנוקי (Tanuki) שמשתמשת בחרב אדירה ו-Vision אוויר.

את איאקה ניתן יהיה לזמן בבאנר הראשון של העדכון, ואת יוימיה וסאיו ניתן יהיה לזמן בבאנר השני של העדכון.

בטריילר אנחנו מקבלים מבט זריז לטומה, עוד דמות שחיקה שתצטרף בהמשך הדרך. ולבסוף, אנחנו רואים את יאה מיקו (Yae Miko), דמות חשמל חדשה נוספת שעוד לא ברור מה התפקיד שהיא תשחק בסיפור.

הסיפור החדש נראה אפי ומגניב, וכמובן שלהסתובב בממלכה חדשה הולך להיות כיף ביותר, ויהיה סוף סוף תוכן חדש לחקור.

תוכן חדש לחרוש

מעבר לעובדה שתהיה לנו ממלכה חדשה לחקור, שתספק לנו בקלות שעות ארוכות של הנאה, חידות מרובות, ופרסים למצוא, העדכון של Genshin Impact 2.0 צפוי להביא איתו שלל אתגרים חדשים.

genshin impact inazuma

בראש ובראשונה, הבוס החדש שהצטרף בעדכון 1.6, מאגו קנקי (Maguu Kenki) יעבור לאינאזומה, וזאת מאחר שהאיזור הזמני של העדכון הנוכחי עתיד להמחק מהמשחק בסוף העדכון. לצד המאגו קנקי, נוכל למצוא עוד שני בוסים גדולים חדשים, הראשון הוא ה-Pyro Hypostasis, קוביית אש חדשה, שככל הנראה תתן לנו חומרים כדי לפתוח את הרמות של יוימיה. לצד הבוס החדש הזה, נוכל להלחם גם מול ה-Perpetual Mechanical Array, סוג של קובייה מכנית שקשורה לרובוטים המכניים הענקיים שניתן לפגוש כבר היום במשחק.

בעדכון הקרוב אנחנו נוכל להכין נשקים חדשים בנפחיה, ונוכל להשיג ארטיפקטים חדשים מדומיינים חדשים שנמצא. בדרכנו יעמדו שלל אויבים חדשים, ככה ששחקנים שנמאס להם להלחם מול אותם אויבים שוב ושוב יזכו להנות מחידוש באווירה סוף סוף.

לבסוף, העדכון גם יציע מערכת גידול צמחים בעזרת ה-Serenitea Pot שתעזור לנו להשיג חומרים נדירים כדי לפתוח רמות של דמויות. זה מאוד יעזור, במיוחד אם את רוב הזמן בעדכון החדש נעביר באינאזומה ורחוק מהצמחים המקומיים של מונסטט או ליואה.

אוונטים חדשים שילוו אותנו בעדכון

כמו בכל עדכון, Genshin Impact 2.0 יביא איתו שלל אוונטים שילוו אותנו לאורך העדכון, ויספקו לנו פעילויות חדשות בכל שבוע לאורכו.

האוונט הגדול של העדכון יקרא Thunder Sojourn ובו הקצין הטכני של ספינת האלקור (Alcor) של ביידו (Beidou) יבקש מאיתנו עזרה בלמצו מטרה חשובה. האירוע יקח אותנו למירוצים, קרבות, ודומיינים, ויאפשר לנו להשיג את ביידו בתור דמות חינמית. אנחנו לא זוכים להמון הזדמנויות לקבל דמויות בחינם, ובגלל זה מומלץ לשחקנים להשתתף באירוע הזה.

העדכון יציע אוונט נוסף בשם Phantom Flow שגם בו נצטרך להלחם מול אויבים ונוכל לקבל ממנו שלל פרסים. באירוע נוסף בשם Theater Mechanicus, שהוא המשך של אירוע מעדכון מוקדם יותר, אנחנו נאתגר דומיינים תחת שלל בונוסים ואתגרים, ונוכל לזכות גם כן במגוון פרסים שימושיים.

באירוע Lost Riches אנחנו נחפש אוצרות ונוכל לקבל נשמה מעופפת (Seelie) שתעקוב אחרינו. לבסוף באירוע Ley Line Overflow אנחנו נוכל לקבל כפליים אוצרות מהשלמת Ley Lines (קרבות שמביאים מחברות של נקודות ניסיון וכסף).

genshin impact 2.0

בנוסף לכל התוכן החדש שלו, עדכון 2.0 של Genshin Impact יציע סוף סוף אפשרות cross-save עבור שחקני PlayStation. עכשיו שחקני פלייסטיישן יוכלו להמשיך את השמירה שלהם גם מהטלפון ומהמחשב, ושחקני טלפון ומחשב יוכלו להמשיך את השמירה שלהם מה-PlayStation.

זה לא נגמר שם, תוספת מעניינת נוספת שתגיע בעדכון היא היכולת לבחור לזמן נשק ספציפי בבאנר הנשקים, שתאפשר לכם להשיג את השנק שאתם רוצים בוודאות אם פספסתם אותו פעמיים בשתי שליפות 5 כוכבים בבאנר הנשקים. זה פיצ'ר שיהיה רלוונטי בעיקר לשחקנים משלמים במשחק, ויעזור לדאוג שגם הם יוכלו להשיג את מה שהם רוצים בסופו של דבר, ולא להיות תלויים אך ורק במזל.

ביחד עם חשיפת העדכון החדש, זכינו גם לשלושה קודים למשחק, שכל אחד מהם מציע 100 פרימוג'מס ועוד כמה פרסים קטנים. הקודים בתוקף ל-24 שעות מאז השידור (שנערך לפני 3 שעות לרגע פרסום הכתבה) ככה שאין לכם המון זמן לנצל אותם, אז מהרו לעשות זאת: AS6BQKLY9GLD, GBNA9J5H9Y4H, LS6T4L9ZZ7TH.

עדכון 2.0 של Genshin Impact צפוי להגיע ב-21 ביולי לכל גרסאות המשחק. כשהוא יצא, הוא בוודאי ידרוש מכם הורדה נוספת, אז תהיו מוכנים עם מקום פנוי בטלפון, במחשב, ובפלייסטיישן. המשחק צפוי להגיע גם ל-Switch בהמשך השנה.