Genshin Impact הוא משחק אקשן-תפקידים חינמי בעולם פתוח עם קרוס-פליי ושמירות ענן, לפחות אם אתם שחקני מחשב או מובייל. אם אתם שחקני PlayStation אז השמירה שלכם תהיה זמינה לכם רק שם. אבל בקרוב מאוד, זה הולך להשתנות, כי שמירות ענן צפויות להגיע גם ל-PlayStation, ובהמשך גם ל-Switch.

שמירות בענן הן אחד הדברים שהכי משכו אותי לשחק ב-Genshin Impact. האפשרות להתחיל לשחק במחשב, להמשיך בטלפון, ולחזור לשחק במחשב, היא כל כך נוחה וכיפית ופשוטה, ששמחתי לזנק על המשחק ברגע שסוף סוף התפניתי לשחק בו. עם זאת, בעוד שהמשחק זמין גם ב-PlayStation מאז היציאה, לא ניתן להשתמש בשמירה מה-PlayStation על הפלטפורמות האחרות.

אבל לפי דיווח חדש של המשתמש Genshin Report ב-Twitter, האפשרות לנצל שמירות בענן מה-PlayStation תצטרף בעדכון 2.0, שלפי דיווחים רבים צפוי להיות העדכון הקרוב. הדיווח מסתמך בין הייתר על פיסת קוד שנמצאה על ידי משתמש טוויטר בשם abc64 לפני כמעט חודש.

לפי הדיווח, זה לא כל מה שיצטרף בעדכון המדובר, אלא גם תמיכה ב-hoyolab, הפורומים הרשמיים של המפתחת miHoYo ושל המשחק. ב-hoyolab אפשר בין הייתר למצוא גם מערכת של מתנות יומיות למשחק (שאם אתם לא ניצלתם עד כה, זו ההזדמנות שלכם להתחיל לאסוף), וגם מפה רשמית שמראה לכם איפה כל האוצרות והסודות במשחק ממוקמים.

לבסוף, הדיווח טוען שכל אלה יהיו זמינים כבר כשהמשחק יצא גם ל-Switch. המשחק צפוי לצאת לשם השנה, אבל לפי דיווחים מתעכב בגלל החומרה החלשה של ה-Switch. זה אומר ששחקנים שמתכננים לשחק כשהמשחק יצא ל-Switch יוכלו להנות מהמשחק כבר עכשיו דרך פלטפורמות אחרות, ולהמשיך את השמירה שלהם כשהוא יגיע לקונסולה שלהם. אבל מנגד, זה אומר שכנראה שלא צפויים אירועי catch-up כמו שראינו במשחקים חיים אחרים שהגיע לשם.

העדכון הבא צפוי להחשף ב-9 ביולי, בהמשך השבוע, לפי הדלפה. זה די הגיוני בהתחשב בזה שהמפתחת תמיד חשפה את העדכונים הבאים שלה כשבועיים לפני סוף העדכון הנוכחי, והעדכון הנוכחי אכן צפוי להסתיים בעוד כ-16 ימים. לפי מספר דיווחים והדלפות לכאורה, העדכון הבא צפוי לקחת אותנו לממלכת אינאזומה (Inazuma), ממלכת החשמל האסורה של העולם של Genshin Impact. יחד עם העדכון נזכה לחקור 3 איים חדשים ומלאים בתוכן, לצד 3 דמויות חדשות שיצטרפו למשחק בחודשיים הקרובים.

סך הכל יש הרבה למה לצפות מהעתיד של Genshin Impact, ואם לא שיחקתם בו עד עכשיו, אני ממליץ לכם בחום לתת לו צ'אנס. בינתיים, המשחק זמין בחינם ל-PlayStation 4, PlayStation 5, מחשב ומובייל.