המשחק Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin שיגיע אלינו ממש בסוף שבוע הקרוב כבר עמוס בתוכן, אם ניתן לשפוט מגרסת הדמו שלו, שזמינה כעת. אולם Capcom, המפתחת, עדיין החליטה לפרסם "מפת דרך" עם עדכונים חינמיים בחודשים הקרובים שלאחר יציאת המשחק.

על מנת לתת מעט קונטקסט לעדכונים, אציין שבמהלך המשחק אנחנו בעצם אוספים מפלצות, מאמנים אותן ורוכבים עליהן ובעצם יוצרים לנו את סט המפלצות הכי גיבור שבעולם. כמובן שיש סיפור מעניין שעוטף את כל זה, אך על פי המפתחת, האקשן האמיתי יתחיל לאחר הקרדיטים, עם תוכן עשיר של post game.

להערכתי, מטרת העדכונים השוטפים שנקבל היא כדי לומר לנו לא למהר ולסיים עם המשחק, כי הכיף רק מתחיל. בכל עדכון שכזה נקבל תוכן חדש למשחק, כאשר העדכון הראשון מגיע בתוך השבוע הראשון ליציאתו, ב-15 ביוני, ומביא איתו סוג חדש של מפלצוש (Monstie), ה-Palamute, אותו הכרנו ב-Monster Hunter Rise. אל דאגה, לא תתבקשו לסיים את המשחק עד תאריך זה על מנת ליהנות מחברתו של חברו הטוב של הרוכב, אלא להגיע לנקודה מסוימת במשחק כדי שתוכלו להשיג אותו.

העדכון הבא מגיע ב-5 באוגוסט, ובו נקבל משימת קואופ מיוחדת – להלחם במפלצת האימתנית, Kulve Taroth. אמנם לא נוכל להוסיף אותו לאוסף המפלצושים שלנו, אך נוכל לקבל ממנו חומרים ליצירת ציוד עוצמתי במיוחד. יחד עם המשימה הזו, נקבל גם שני מפלצושים חדשים, Hellblade Glavenus ו-Boltreaver Astalos. שימו לב שהחל מעדכון זה, מדובר על תוכן שיתווסף כתוכן post game, אז כדי להנות ממנו תצטרכו לסיים את המשחק.

Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin
Soulseer Mizutsune

בספטמבר נקבל שני עדכונים, הראשון בתחילת החודש והשני לקראת סופו. בסך הכל בספטמבר נקבל עוד חמישה מפצלושים חדשים, Soulseer Mizutsune, Elderfrost Gammoth, Oroshi Kirin, Dreadking Rathalos ו-Molten Tigrex. בנוסף, נקבל עוד משימת קואופ נגד מיודענו, ה-Kulve Taroth, אך הפרם ברמת קושי גבוהה יותר.

העדכון האחרון לכרגע יהיה באוקטובר, ובו נקבל את המפלצושים Silver Rathalos ו-Gold Rathian (מישהו אמר Johto confirmed?). גם בעדכון זה נזכה בקרב קואופ מאתגר, אך המפלצת המסתורית מולה נילחם טרם נחשפה.

אני כבר מצפה לשחק ב-Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin כשהוא יצא למחשב ול-Nintendo Switch ב-9 ביולי, 2021.