לפני כשבוע טום הנדרסון (Tom Henderson), אינסיידר מוכר בתעשייה, פרסם סרטון הנוגע ל-Grand Theft Auto 6 עם כל ההדלפות, השמועות והמידע שהגיע לידיו. לכשעצמו זה אולי לא נראה כמו הרבה, אך אתמול, אינסיידר מוכר נוסף וכתב בתעשייה, ג'ייסון שרייר (Jason Schreier), אישש את השמועות.

חלק ממה שהנדרסון אמר משנה לחלוטין את מה ששמענו על המשחק; לפי השמועות, GTA 6 לא יהיה ב-Vice City של 1980, אלא יתרחש ב-Vice City מודרנית לחלוטין, במפה שמתפתחת עם המשחק וה-DLCs, וכן במשחק תהיינה מספר דמויות ראשיות, שאחת מהן היא אישה. כרגע תאריך היציאה המשוער הוא 2024-2025.

יש מספר סיבות לתאריך היציאה הרחוק, אחת מהן היא העובדה ש-Rockstar מתמקדת ברווחת העובדים שלה, לאחר הביקורות על סביבת העבודה ושעות ה-Crunch. סיבה נוספת היא כמובן שנת הקורונה שעברנו (ועדיין עוברים) שעיכבה את כל התעשייה.

מלבד הנדרסון ושרייר, גם האתר VGC אישש את השמועות לגבי העיר המתפתחת. העיר תתחיל בגודל בינוני וככל שייצא עוד תוכן למשחק, כך העיר תגדל ותשפיע גם על GTA Online בדומה לאיך שאירועים מסוימים משפיעים על המפות ב-Fortnite.

מתוך GTAV

אנחנו נמשיך לעקוב אחרי האינסיידרים לשמועות נוספות לגבי Grand Theft Auto 6, ונעדכן אתכם כשמידע חדש יגיע, כמובן שעד שיהיו פרסומים רשמיים, מדובר בשמועות, אך עם אמינות גבוהה למדי.