חברת Asus משיקה את סדרת ExpertBook B1 המציגה לפטופים מיוחדים וחזקים עם מגוון חיבורים ואפשרויות התאמה שיאפשרו פרודקטיביות מוגברת לכל עבודה שלא תצטרכו. תכירו את ה-Asus ExpertBook B1400 וה-B1500 החדשים.

המחשבים הניידים הללו דקים וקלים לנשיאה, מיועדים לעסקים ועוצבו במיוחד עבור סטרטאפים, מוסדות חינוך וחברות צומחות. המשקל שלהם הוא 1.45 קילו לדגם B1400 ואילו ה-B1500 שוקל 1.72 קילו, משקלים שהגב בקושי ירגיש כשהמחשב בתיק.

מתחת למכסה המנוע

המפרט הטכני שלהם מרשים גם הוא; המחשבים מגיעים עם מעבד Core i7 מהדור ה–11 של אינטל, כרטיס גרפי Nvidia GeForce MX330 עד 48 גיגה זיכרון RAM ואפשרות לאחסון כפול למטרות גיבוי. כמובן, זהו לא מחשב גיימינג ולא מתיימר להיות אחד כזה, אך ככל הנראה שתוכלו להשתמש בו כמעט לכל אפליקציה משרדית.

המחשבים יגיעו גם עם מגוון חיבורים היושבים במעטפת קלילה מסגסוגת אלומיניום. תמצאו שם חיבורי Thunderbolt, USB 3.2 Gen2 Type-A, USB 2.0, HDMI, D-SUB, רשת מקומית, קורא כרטיסי MicroSD וכמובן חיבור אודיו משולב.

המחשבים החדשים מראים שהחבר'ה ב-Asus ללא ספק התחשבו באתגרים הגדולים של הקורונה והקשיבו לצרכי הצרכנים. בפרט, המחשבים מצויידים בביטול רעשים בעזרת AI שמאוד יעזור בשיחות וועידות זום למיניהן. במחשבי Asus ExpertBook B1 אין מקלדת נומרית, אך פד העכבר הופך למקלדת מגע נומרית כדי לעקוף את הבעיה הזו, שימושי וחסכוני במקום.

בנוסף, בעזרת אפליקציית My Asus תוכלו להציג את מסך הסלולרי שלכם על גבי המחשב ללא בעיה. ביחד עם חיישן טביעות אצבע לפתיחה קלה ונוחה, מצלמת רשת עם עינית שניתנת להסתרה וכמובן, כל הדברים שכבר ציינתי, מדובר במחשבים שבאים לשרת את בעליהם.

אם שאלתם את עצמכם מה ההבדל בין הדגמים, ובכן ממש לא גדול, אפילו קטן. כמה קטן? אינץ' – דגם B1400 הינו בעל מסך של 14 אינץ' ואילו ה-B1500 מגיע בגודל של 15 אינץ'. ניכר ש-Asus עמלה רבות בכדי ליצור מחשבים שמותאמים לעבודה בדרכים, בבית או בכלל, והייתי שמחה לבחון אותם באופן אישי.

שני הדגמים האלו כבר זמינים בחנויות ותוכלו למצוא אותם במחירים נוחים במיוחד של החל מ-2199 עבור B1400 ברזולוציית FHD, ו-2099 עבור ה-B1500 ברזולוציה FHD.