Netflix הוציאה טריילר חדש לעונה השנייה של סדרת המדע בדיוני, Love, Death & Robots, שחוזרת כבר בחודש הבא. העונה השנייה לסדרה תמשיך את הפורמט של הראשונה ותהיה מורכבת מפרקים שאינם קשורים אחד לשני, ומספרים סיפורים עצמאיים.

הטריילר החדש מביא לנו הצצה לפרקים שיצאו בעונה השנייה ולנושאים שבהם היא תעסוק. בין היתר אפשר לראות ערים עתידיות, קרבות עם חייזרים, רמיזות לסנטה קסום, וכמובן רובוטים.

נראה שגם העונה הבאה של "אהבה, מוות ורובוטים" תעסוק בדילמות פילוסופיות לצד הומור יבש. בעונה הראשונה השילוב הזה עבד טוב, כאשר אחרי פרק כבד במיוחד הגיע פרק קליל ומשעשע. אני רק מקווה שהעונה החדשה תשמור על האיזון הזה.

מתוך הטריילר של העונה השנייה עניינו אותי במיוחד הלוויתנים הקסומים. אני מאוד אוהבת לוויתנים מרחפים כי הם מרגיעים אותי בדרך כלל, אבל יש לי הרגשה שבפרק עליהם אהיה מאוד לא רגועה. גם מאוד אהבתי את הרעיון של רובוט שאוסף קקי של כלבים ומוציא אותם לטיול (זה יכול להיות מאוד שימושי בקיץ הישראלי). כפי שאני מכירה את הסדרה, היא תמצא דרך להרוס את הפנטזיה הזאת של רובוטים שימושיים כל כך.

העונה הראשונה של Love, Death & Robots יצאה ב-2019 וזכתה להצלחה אדירה ואפילו זכתה בפרס אמי. סדרת האנימציה מזכירה במידה מסוימת את Black Mirror – כל פרק עוסק בנושא שונה, בדרך כלל בעתיד דיסטופי או פוסט אפוקליפטי. מה שיפה בפורמט של הסדרה שגם אם לא אוהבים פרק מסוים, עדיין יש סיכוי טוב להתחבר לפרק הבא.

העונה השנייה של Love, Death & Robots תצא ב-14 במאי.Netflix כבר מתכננת עונה השלישית לסדרה, שצפויה להגיע ב-2022.