העולם של מלחמת הכוכבים בהחלט חוצה פלטפורמות; בין היתר 9 סרטים, סדרות כמו המנדלוריאן (The Mandalorian), וכמובן, משחקי מחשב כמו Star Wars Jedi: Fallen Order. לא חסרות מדיות שיעצימו לכם את התחושה שאתם בגלקסיה רחוקה רחוקה. אתמול שודר טריילר לסדרת אנימה חדשה בעולם של מלחמת הכוכבים, המציגה תשעה סיפורים שונים ותקרא Star Wars: Visions.

בטריילר הקצר אך המגניב של הסדרה אנו רואים בליל של סיפורים, ונראה שלכל אחד סגנון אנימציה ייחודי משלו (קצת מזכיר את הסדרה המצליחה Love, Death & Robots בקטע הזה). באחד הסיפורים האנימציה תהיה בשחור לבן בסגנון ציור עתיק שמזכיר סמוראים, אבל כמובן עם חרבות אור בוהקות. לעומת זאת, בהמשך הטריילר אנו מקבלים סיפור צבעוני ומלא באקשן בסגנון אנימה מודרני.

כל אחד מהסיפורים צפוי לעמוד בפני עצמו, ללא קשר בין הפרקים השונים. מהטריילר נראה כי הסיפורים מלאים בכל הטוב של מלחמת הכוכבים: חרבות אור, דרואידים, וסית'.

על הסדרה Star Wars: Visions עבדו 7 סטודיואים מוכרים, וכל אחד מביא את האנימציה המיוחדת שלו לשולחן. אולי תכירו את Kamikaze Douga אשר עומד מאחורי חלק מהפתיחים של JoJo's Bizarre Adventure, ולצידו הסטודיו Studio Trigger אשר מאחורי Kill la Kill המוצלחת. גם Production I.G, האחראים על אנימות מוצלחות כגון Blood+ ו-Psycho Pass, לוקחים חלק בפרוייקט הזה. מעבר לכך, ישנם גם סטודיואים פחות מוכרים, אך בהחלט מעניינים.

Star Wars: Visions

למי שלא רוצה לראות את גרסת הסדרה ביפנית, הסדרה תצא גם באנגלית, ואף קיבלה טריילר מיוחד. בתפקידי המפתח של הדיבוב תוכלו ליהנות מארסנל שחקנים מרשים כמו ניל פטריק האריס (Neil Patrick Harris), ג'וזף גורדון-לויט (Joseph Gordon-Levitt), וג'ורג' טקיי (George Takei), שבאופן משעשע למדי, שיחק ב-Star Trek.

לדעתי,למי שרוצה לחוות את הסדרה במלואה ולהרגיש באמת בסדרת אנימה, שווה לראות את הגרסה היפנית. הסדרה Star Wars: Visions תשודר באופן אקסקלוסיבי בדיסני פלוס החל מ- 22 בספטמבר.