גבירותיי ורבותיי, ציפייה מורטת עצבים צפויה להסתיים בקרוב כשנוכל (באופן חוקי) לצפות בלהיטים כמו "המנדלורי", וונדה-ויז'ן" והפקות נוספות של דיסני+: שירות הסטרימינג הפופולרי מבית העכבר צפוי להגיע לישראל בחודש ספטמבר הקרוב (כך לפי דיווח של "כלכליסט" מהבוקר).

שירות הסטרימינג של דיסני הושק בנובמבר 2019 בקול תרועה גדול: הפלטפורמה מאגדת תחתיה את הספריה הכבירה בת תשעים השנים של דיסני, ובכללם סרטי האנימציה של דיסני-פיקסאר, סרטי לייב אקשן, הפקות מארוול, כל הפרויקטים של "מלחמת הכוכבים", נשיונל ג'יאוגרפיק ורשת הספורט ESPN.

מאז השקתו, למעשה, צבר שירות דיסני+ מעל 100 מיליון מנויים שנוגסים בנתח השוק של נטפליקס (שעומד כרגע על 200 מיליון מנויים) והגעתה לישראל הייתה רק שאלה של זמן. כעת נראה כי הזמן קרוב מתמיד, ולפי הדיווח עומלים דיסני בתרגום ודיבוב אלפי שעות של תכניה.

אולם הכרזה רשמית מצד דיסני ישראל עוד אין. למעשה, לפי עמדה שמסרה החברה לגורמים מעורים בתעשייה, לא ידוע מתי ההשקה עתידה באמת לקרות; ככל הנראה ממתינים בדיסני ישראל להכרזה חגיגית רשמית מצדם, אולם עמוד נחיתה בעברית קיים כבר תקופה ארוכה, ועם קצב הגידול המהיר של דיסני ברחבי תבל לא סביר כי ישראל תישאר מאחור.

אז הכינו את כובעי המיקי מאוס שלכם וגם את הארנקים. העכבר בדרך ואי אפשר לעצור אותו.