לא משנה אם אהבתם את סרטי "מלחמת הכוכבים" עוד מאז שנות השבעים העליזות, התאהבתם בבייבי יודה ב"המנדלוריאן”, או סתם חייתם על כדור הארץ מאז יציאת הסרט הראשון אי שם ב-1977, אתם כנראה מכירים את השם "אובי ואן קנובי". לכן, אני מאמין שרובכם תשמחו לדעת שהסדרה החדשה בכיכובו של יואן מק'גרגור, שנקראת, ובכן, Obi-Wan Kenobi על שם הדמות המיתולוגית, תתחיל צילומים באפריל הקרוב ושצוות השחקנים המרשים שלה נחשף באופן רשמי.

Obi-Wan Kenobi official cast
צוות השחקנים ב-Obi-Wan Kenobi. התמונה באדיבות StarWars.com.

עלילת הסדרה תתחיל עשר שנים לאחר אירועי הסרט "מלחמת הכובים: נקמת הסית'", במהלכם חברו הטוב ותלמידו של אובי ואן קנובי, אנאקין סקייווקר, נופל לצד האפל, הופך לדארת' ויידר הידוע לשמצה, ויחד עם דארת' סידיוס משמיד כמעט את כל מסדי אבירי הג'דיי, תוך כדי השתלטות על הרפובליקה הגלקטית.

את הסדרה תביים דבורה צ'ואו, אשר מחזיקה ברזומה מרשים הכולל בימוי פרקים בסדרות כמו "סמוך על סול", "ג'סיקה ג'ונס", שני פרקים ב"המנדלוריאן" ולא מעט סדרות מוכרות אחרות. את אובי ואן קנובי ישחק, כאמור, יואן מק'גרגור, אשר גילם את אותו תפקיד בסרטי "מלחמת הכוכבים" מסוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 (פרקים 1-3 של סדרת הסרטים). כמו כן, אנחנו מקבלים קאמבק גם מהיידן כריסטיאנסן, אשר יחזור לגלם את דארת' ויידר לאחר שכיכב בתור אנאקין סקייווקר בפרק 2 (מתקפת המשובטים) ודארת' ויידר בפרק 3 (נקמת הסית').

בנוסף לשמות שכבר הזכרנו, נראה שצוות השחקנים ב-Obi-Wan Kenobi יכיל עוד כמה שמות מרשימים המוכרים לנו מסדרות וסרטים שראינו במהלך השנים. בין השמות האלה ניתן למצוא, בין השאר, את מוזס אינגרם ("גמביט המלכה"), רופרט פרנד ("היטמן: סוכן 47"), סאנג קנג (סרטי "מהיר ועצבני), ג'ואל אדג'רטון (אוון לארס בפרקים 2 ו-3 של "מלחמת הכוכבים"), בוני פיס (ברו בפרקים 2 ו-3 של "מלחמת הכוכבים") ועוד.

Obi-Wan Kenobi and Anakin Skywalker
פעם הם היו בני ברית. אובי ואן קנובי (יואן מק'גרגור) ואנאקין סקייווקר (היידן כריסטיאנסן). התמונה באדיבות StarWars.com.

בנימה אישית, בתור אוהד ניצחי של כל מה שקשור במלחמת הכוכבים, אחד כזה שראה את הסרטים וחרש את רוב המשחקים שיצאו בעקבות הסרטים (אפילו את ה- Star Wars Episode I: Racer הישן והטוב), אני מאוד מתרגש לקראת הסדרה, ומקווה שלא צפויים לנו עיכובים לפני שנראה אותה נוחתת אצלנו בטלוויזיה.