לאחר סופו של חוזה ארוך, הגיע זמנם של משחקי מלחמת הכוכבים לעזוב את העולם של הבלעדיות של EA. לפני מספר ימים, הגיעה לאוזניהם ומקלדותיהם של שוכני האינטרנט שמועה מפיו של יוטיובר צרפתי בשם Gautoz שהמלאכה על פיתוח אחד המשחקים הבאים של מלחמת הכוכבים תינתן ל-Quantic Dream, היוצרים של Heavy Rain, ו-Detroit Become Human.

השמועה התפוצצה ברחבי האינטרנט לאחר שטום הנדרסון, אינסיידר בעולם הגיימינג, החליט לצייץ בתגובה תמונה של קרוסאובר בין השניים עם אחת הדמויות מ-Detroit: Become Human ושתי חרבות אור.

ציוץ של אינסיידר – מצדיק את השמועה או מטריל לנו את החיים?

אז מה אנחנו, פשוטי העם, יכולים להסיק מזה? האם טום הנדרסון באמת מאשש את השמועה, או פוסל אותה? עכשיו כשכבר הוכרז רימייק ל-Star Wars: Knights of the Old Republic שיפותח על ידי Aspyr, כבר ברור לכולנו שמתוכננים משחקים חדשים של Star Wars, גם בלי הענקית שהייתה מאחוריהם כל השנים הללו, והחוזים כבר החלו להתפזר בין המפתחות והמפיצות השונות.

אם Quantic Dream אכן מפתחת משחק חדש של Star Wars, זה בהחלט יהיה מעניין. מדובר בסטודיו שהתפרסם בזכות האותנטיות של הסיפורים שלו, היצירתיות, והיכולת להכניס את השחקן עמוק לתוך הסרט של הכותבים והתסריטאים. האם הסטודיו יצליח להתמודד עם סיפור כתוב מראש ועם דמויות ועולמות שאינם שלו?

Quantic Dream כבר הודיעה שהיא מתכוונת להתחיל לפתח באופן עצמאי משחקים לפלטפורמות נוספות, לאחר 23 שנים של עבודה לצד PlayStation בלבד. לטענתה, להפתח לפלטפורמות חדשות ייתן לה יותר כוח יצירתי.

האם להתחיל תחת ענקים כמו Disney ו-LucasFilm Games היא ההחלטה הנכונה בשביל Quantic Dream? והאם נוכל להאמין שדיסני תבחר בסטודיו שכזה כדי להמשיך את משחקי Star Wars? שיהיה לכולם בהצלחה.