קירבי חוזר! כולנו התגעגענו לגוש הורוד השמנמן שיכול לשנות צורה, וב-Nintendo Direct האחרון זכינו לחשיפה של משחק חדש בכיכובו בשם Kirby and the Forgotten Land. המשחק תלת מימדי, צבעוני, ויפהפה.

הטריילר נפתח בלהציג לנו עיר פוסט אפוקליפטית, אבל זה לא The Last of Us וגם לא Splatoon 3 אלא הפעם משחק חדש של קירבי. נראה שקירבי נסחף על חופיה של הממלכה הנשכחת שבכותרת המשחק, ועכשיו נותר לנו לחקור אותה ולגלות את הסודות שהיא מסתירה.

כמו במשחקי קירבי קודמים, אנחנו נוכל לרוץ, לקפץ, לבלוע אויבים, ולהעתיק את היכולות שלהם, אבל הפעם, את כל זה נוכל לעשות בתלת מימד. עבר הרבה זמן מאז הפעם האחרונה שבה שיחקתי משחק קירבי תלת מימדי, יכול להיות שזה היה כשיצא Kirby Air Ride, וגם זה לא בדיוק היה משחק קירבי שגרתי. אבל הפעם, נראה שזה באמת משחק הקירבי התלת מימדי הראשון מאז Kirby 64: The Crystal Shards. מעין… קירבי אודיסי אם תרצו לקרוא לו ככה.

מבין הדברים שאנחנו רואים בטריילר, זה שמדובר כרגיל בפלטפורמר תלת מימדי, ככה שההקבלה למריו אולי בהחלט מתבקשת. ההבדל המשמעותי הוא שנראה שב-Kirby and the Forgotten Land המצלמה לא נשלטת על ידינו אלא נעה בעצמה לפי המיקום שלנו במפה. זה בוודאי יהפוך את המשחק לידידותי יותר עבור שחקנים צעירים יותר, שהסדרה תמיד ידעה להתאים את עצמה בצורה מצויינת עבורם.

מהטריילר אנחנו רואים מגוון של כוחות מוכרים של קירבי, כמו חרב, קוצים, ונשיפת קרח, שכל אחד מהם מתורגם לתלת מימד במערכת כיפית שתאפשר לשחקנים לבטא את היצירתיות שלהם בקרבות מול האויבים. אנחנו רואים גם בוס גורילה, שזורק אבנים שנצטרך להביס כדי להציל את החברים שלנו.

Kirby and the Forgotten Land עתיד לצאת באביב 2022 ל-Switch.