7 חודשים לאחר שהוכרז על משחק חדש בסדרת Splatoon שיקרא Splatoon 3, אתמול במסגרת Nintendo Direct קיבלנו טריילר חדש ומלא מידע על היכולות החדשות, הנשקים ומעט על הסיפור של המשחק.

בתחילת הטריילר אנו רואים קרב קבוצתי של 4 שחקנים נגד 4 שחקנים, ובהם קרבות מלאים בצבע שמכסים את המסך. בטריילר ניתן לראות כי לשחקנים יש יכולת להגן על איזור מסוים מפני צבע בעזרת מטריה שמחזירה את ההתקפה של האויב ורובוט שיעזור למלא את הזירה בצבע. מבחינת התנועה במהלך הקרב, אנחנו רואים כי יש אפשרות לקפוץ משטח לשטח בתנאי שהוא מלא בצבע של השחקן ואף למלא את עצמנו בצבע על ולנוע ממקום למקום.

אך לא הכל זוהר ומלא צבע בעולם של Splatoon ומעבר לקרבות בין השחקנים, אנחנו מגלים כי בעולם יש עוד יצורים – יונקים. אנו רואים את הנבל הראשי של המשחק, מעין יצור צמרירי שנצטרך להלחם בו כדי… להציל את העולם? לצערנו מהטריילר לא כל כך ברור על מה מדובר, והכל גם ככה לגמרי הזוי מלכתחילה, אבל מה שבטוח זה שיהיה צבעוני.

Splatoon 3

עוד בטריילר הראשוני ראינו את העיר הפוסט-אפוקליפטית שבה המשחק מתרחש, אך בטריילר הזה אנו רואים מקומות נוספים כמו מפעל נטוש ומערות קרח, כך שבהחלט יהיה מעניין לראות איפה נלחם מעבר לעיר. בנוסף, ראינו כי ניתן לעצב את הדמויות כראות עינינו עוד בתחילת המשחק, כמו במשחקים הקודמים בסדרה. כמובן שגם הפעם נוכל לתחרות מול חברים לוקאלית, ואונליין נגד שחקנים אחרים.

סדרת משחקי Splatoon מלווה את Nintendo מ-2015, ומעניין לראות מה המשחק החדש יביא לנו. Splatoon 3 עתיד להגיע בשנה הבאה, אך כרגע בלי תאריך יציאה מתוכנן. המשחק עתיד לצאת באופן אקסלוסיבי ל-Nintendo Switch.