אתמול, במסגרת Nintendo Direct שנערך הלילה, קיבלנו הכרזה כי משחק המולטיפלייר האהוב Splatoon מקבל המשך ויקרא בפשטות: Splatoon 3. בטריילר קצר שהוצג קיבלנו חלון יציאה – שנת 2022 ועוד מידע על הנשקים שנקבל במשחק והזירות השונות בהן נילחם.

בתחילת הטריילר אנו רואים דמות שאותה אפשר לעצב לפי נראות עיניכם החל מסגנון השיער, צבע העיניים, וחיית המחמד שלה. זהו לא דבר חדש במשחקי Splatoon, שכן ראינו את היכולת לעצב את הדמות גם במשחק השני בסדרה, אך זה נחמד לדעת שנוכל לעצב את הדמויות גם כאן, כי הרי חייבים להיות הכי מגניבים כשנלחמים בשחקנים אחרים בצבע שמכסה את כל המסך.

אחרי עיצוב הדמות, אנחנו רואים אותה תופסת אוטובוס שלוקח אותה לעיר בעלת מראה פוסט אפוקליפטי. בכללי נראה שהתמה של Splatoon 3 הוא יותר מלוכלך ופוסט אפוקליפטי. לאחר מכן אנחנו רואים עוד דמויות שחיקות ואת כלי הנשק החדשים שנקבל כאן, כמו חץ וקשת ושוטגאן. בהחלט מעניין לראות מה מצפה לנו ממשחק ההמשך החדש.

Splatoon 3

למי שלא מכיר את הסדרה, מדובר במשחקים שמלווים את הקונסולה החל משנת 2015, שאז יצא המשחק הראשון ל-Wii U, ועד 2017 עם המשחק השני שיצא ל-Switch. משחקים אלה ממשיכים להיות פופולריים גם היום, בעיקר המשחק השני. מדובר במשחקי מולטיפלייר מגוף שלישי שבהם תלחמו בשחקנים אחרים במלחמות צבע, כשהמטרה שלכם היא לצבוע כמה שיותר מהזירה בצבע של הקבוצה שלכם. אם אתם מעוניינים לשחק לבד, יש גם מצב סינגל פלייר נחמד, אבל העניין הוא בעיקר המולטיפלייר של המשחק.

Splatoon 3 עתיד לצאת בשנה הבאה, 2022, אך כרגע בלי תאריך מתוכנן. הוא יגיע אקסקלוסיבית לנינטנדו Switch.