במהלך אירוע Nintendo Direct האחרון קיבלנו מגוון הכרזות על משחקים ותאריכי יציאה. בין כל ההכרזות הללו קיבלנו גם מידע חדש בעניין סרטו של השרברב האהוב. הסרט .The Super Mario Bros עתיד לצאת בעונת החגים של 2022, וספציפית בתאריך 21 בדצמבר 2022 בארה"ב.

מעבר לתאריך היציאה, קיבלנו גם מידע על הליהוק של מדבבי הדמויות השונות בסרט החדש. ווואי וואי, הליהוק לא מאכזב, לטובה או לרעה. את מאריו ידבב כריס פראט (Chris Pratt), הסטאר-לורד האהוב עלינו מהיקום הסינמטי של מארוול. את הנסיכה פיץ' תדבב אניה טיילור-ג'וי (Anya Taylor-Joy) השחמטאית שסחפה את העולם בסדרה "גאמביט המלכה" של נטפליקס.

ההכרזות על הליהוק לא נגמרו שם – צ'ארלי דיי (Charlie Day) שמוכר בעיקר מ"פילדלפיה זורחת" ומהסרט "איך להפטר מהבוס" ידבב את לואיג'י; את באוזר ידבב ג'אק בלאק (Jack Black) המופרע והידוע מסרט הקאלט "Tenacious D" או "בית ספר לרוק" ועוד רבים וטובים. קיגן-מייקל קי (Keegan-Michael Key) ידבב את טוד (Toad) החמוד והאהוב.

זה ממש מעניין שאת מאריו לא מדבב המדבב הקבוע שלו צ'ארלס מארטיניי (Charles Martinet). מצד שני הוא כן ידבב בסרט אבל בתפקיד או תפקידים לא ידועים, נכון לעכשיו. האם וואלואיג'י אהוב הקהל יופיע בקול תרועה? אנחנו גם מקווים שכן.

מדבבים נוספים ראויים לציון הם סת' רוגן (Seth Rogen) שאתם בוודאי מכירים ממבחר תפקידים קומיים, ונבחר לדבב את דונקי קונג שיופיע באופן מפתיע בסרט (ועוד ידבר?). גם פרד ארמיסן (Fred Armisen) הקומיקאי הידוע מהתכנית Saturday Night Live לוהק לסרט, ויגלם את Cranky Kong הקשיש והחביב. לבסוף, הוכרז גם כי Kamek, הקוסם המקסים, יופיע בסרט, ואותו ידבב קווין מייקל ריצ'רדסון (Kevin Michael Richardson).

כאמור, הרבה מהמדבבים הפתיעו אותנו ואת קהילת החובבים של המותג, אבל אנחנו נמשיך ונקווה לטוב. .The Super Mario Bros המונפש על ידי אולפן Illumination עתיד לצאת ב-21 בדצמבר 2022.