4 שנים עברו מאז שקיבלנו טיזר קצרצר שמכריז כי המשחק Bayonetta 3 נמצא בפיתוח. לאחר מכן, היה שקט תעשיייתי ואנשים האמינו כי המשחק נדחה או אפילו בוטל. אך בהמשך לדיווח אתמול כי תאריך היציאה של המשחק פורסם באתר של נינטנדו יפן, אתמול במסגרת Nintendo Direct קיבלנו טריילר חדש ומלא באקשן בגרפיקה נפלאה.

אז מה ראינו בטריילר? כמו משחקי ביונטה אחרים, גם כאן ראינו שדים ענקיים שמעוררים אימה ברחבי טוקיו ואת ביונטה נלחמת בהם. לפי הטריילר נראה כי אנו נלחם במספר מקומות בטוקיו כמו ברכבת נוסעת, ברחובות טוקיו ההרוסה ואפילו מחוץ לטוקיו. זו הפעם הראשונה שבה ביונטה נמצאת בעיר גדולה כמו טוקיו, כשהמשחקים הקודמים היו בעיירות קטנות, ובהחלט יהיה מעניין לראות איפה ביונטה תבקר. מה שבטוח, יהיה מפוצץ.

מבחינת המשחקיות לא נוספו היבטים שונים במיוחד יחסית למשחקים האחרים, וגם המשחק הזה יהיה מוכר לשחקני ביונטה. בדומה לקודמים, גם במשחק הזה אנו רואים את ביונטה מסתמכת על הבעיטות, האגרופים, והאקדחים שלה כדי לפגוע באויבים. גם היכולת Witch Time שמאפשרת להאט את הזמן לאחר התחמקות ברגע האחרון חוזרת, אספקט שהפך להיות מזוהה מאוד עם ביונטה.

bayonetta 3

מעבר למשחקיות המוכרת של ביונטה, אנחנו יכולים לראות מעט שינויים שמציע Bayonetta 3. אנחנו רואים שבניגוד למשחקים הקודמים, כעת ניתן להשתמש ב-Torture Attacks על מספר אויבים במקביל, במקום לאויב אחד. שינוי נוסף ומעניין הוא היכולת לזמן מפלצות שיעזרו לביונטה במהלך הקרב כמו עכביש ענקי, מפלצת או ציפור, בהם ניתן לשלוט בזמן הקרב, ולתת מכה מנצחת.

לצערנו לא קיבלנו מידע חדש אודות עלילת המשחק, אך מהתלבושת של ביונטה ניתן להבין מספר דברים. הטריילר החדש מראה את ביונטה בלבוש קצת אחר מהתלבושות הקודמות שלה, ואנו רואים את השיער שלה אסוף בצורה שדומה לדרך בה נראתה בתור ילדה במשחק הראשון. התלבושת החדשה מעלה את התיאוריה כי מדובר בביונטה צעירה או ביונטה מיקום מקביל, שבסופו של דבר תפגש עם ביונטה האמיתית. בנוסף לכך, כזכור בטריילר הראשוני שראינו עוד ב-2017, ביונטה הייתה לבושה בתלבושת כמו במשחק הראשון. בסוף הטריילר אנו רואים דמות מסתורית, שייתכן מאוד שתהיה האוייב הראשי במשחק.

bayonetta 3

בנוסף לטריילר, קיבלנו הודעה רשמית של במאי המשחק יוסקה מיאטה (Yusuke Miyata) שאומר כי המשחק נמצא בישורת האחרונה וכי המשחק יהיה מבוסס אקשן כמו משחקי ביונטה הקודמים, ולכן אנו יכולים לצפות כי המשחק באמת יצא בשנה הבאה.

Bayonetta 3 עתיד לצאת בשנת 2022, אך ללא תאריך יציאה כרגע. בדומה למשחק השני – גם המשחק הזה יהיה זמין באופן אקסלוסיבי ל-Nintendo Switch אך ניתן לשחק במשחק הראשון גם בקונסולות אחרות במסגרת חגיגות 10 השנים ליציאת המשחק הראשון. אנחנו בהחלט ממליצים לשחק את המשחקים הקודמים, שכן אלו משחקי אקשן מצוינים.