חברת המשחקים Platinum Games הכריזה היום בטריילר רשמי כי שני משחקים שלה, Bayonetta ו-Vanquish שחוגגים השנה 10 שנים ליציאתם, ישוחרו מחדש. זה יקרה בחבילה זוגית שתקרא Bayonetta & Vanquish 10th Anniversary Bundle ותכלול את שני המשחקים, ברזולוציה חדשה ו-60 פריימים לשניה ב-PlayStation 4 Pro ו-Xbox One X.

החבילה תצא ב-18 בפברואר 2020 ל-Xbox One ול-PlayStation 4, ומחירה יעמוד על 40 דולרים (בערך כ-140 שקלים). היא זמינה כבר עכשיו להזמנה מראש דיגיטלית, בחנויות הדיגילטיות של PlayStation ו-Xbox.

בנוסף למשחקים עצמם, יש עוד מוצרים מגניבים שתוכלו לקבל בחבילה. למשל, שחקנים שיחליטו לקנות את החבילה הפיזית יקבלו אריזת מתכת לאספנים (Steelbook) שכוללת ציורי קונספט חדשים מהמשחקים. מנגד, שחקנים שיחליטו לקנות את החבילה מהחנות של PlayStation יקבלו ערכת נושא דיגיטלית של המשחקים. גם מי שלא רוצה לקנות את המשחק במכירה מוקדמת, עדיין יוכל לקבל את ערכת הנושא שתהיה זמינה עד ה-3 במרץ 2020.

לאלו מכם שלא מכירים, המשחק Bayonetta הוא משחק מסוג Hack and Slash שבו עוקבים אחרי חייה של ביונטה, המכשפה האחרונה של ה-Umbra Witches שמתעוררת אחרי 500 שנה, בלי לדעת מה קרה לה. במהלך המשחק היא לומדת על עברה, ועל המלחמה בין ה-Umbra Witches ואויביהם ה-Lumen Sages. ביונטה יכולה להשתמש במגוון נשקים כגון אקדחים, שוט, חרבות קטאנה, וגם השיער שלה, והיא משמידה הרים של אויבים בדרכה לגלות את האמת.

Bayonetta יצא במקור למחשב האישי, PlayStation 3 ו-Xbox 360. לאחר שנינטנדו קנו את הזכויות על המשחק ופיתחו את המשחק השני בסדרה, המשחק יצא בגרסה מחודשת ל-Wii U ולאחר מכן גם ל-Nintendo Switch. יהיה מעניין לראות כיצד המשחק יראה על הדור הנוכחי של הקונסולות.

Vanquish מספר את סיפורו של החייל סאם גדעון (Sam Gideon) שנשלח לחפש מקורות משאבים חדשים, לאחר שכדור הארץ גובע בשל פיצוץ אוכלוסין. הוא מגיע לקולוניה בשם Providence אשר נשבתה בידי קבוצת מורדים, ונלחם כדי להחזיר את הכוכב לשליטה של בני האדם. המשחק יצא ל-PlayStation 3 ו-Xbox 360 ולאחר מכן גם למחשב האישי.

גם אם אתם לא מכירים את המשחקים, אך חובבי משחקי אקשן באופן כללי, אנחנו ממליצים לנסות את המשחקים. בכל זאת, מדובר ב-Platinum Games שהוכיחו שהם יכולים להוציא משחקי אקשן טובים כדוגמת Astral Chain. החבילה Bayonetta & Vanquish 10th Anniversary Bundle תצא ל-Playstation 4 ו-Xbox One ב-18 בפברואר 2020.