שנתיים (פלוס מגיפה עולמית) עברו מאז שקיבלנו את הטריילר ראשון למשחק החדש של המפתחת Platinum Games הנקרא Babylon's Fall. הטריילר הראשון היה בעיקר סינמטי והציג את עולם ימי הביניים שבו המשחק מתרחש, ואפילו הראה מעט משחקיות, אבל לא הרבה מעבר. למזלנו, אתמול במסגרת פרזנטציית E3 של Square Enix, סוף סוף קיבלנו עוד מידע על המשחק.

ראשית, לפי הטריילר הזה נוכחנו לדעת כי המשחק יהיה משחק קו-אופ של עד 4 שחקנים בו זמנית, כאשר לכל אחד מהם יש יכולת שונה. כבר בטריילר הראשון ראינו שלאחת הדמויות יש מגוון נשקים כמו שוט וסכינים, כאשר השוט משמש גם לפגיעה באויבים, או בכדי לקחת את הנשק שלהם. הוא משתמש גם בזוג חרבות קצרות על מנת לפגוע באויבים, אשר מייצרים ניצוצות כאשר הם פוגעים באויב ומעין גלי הדף.

ומה לגבי שאר הדמויות? בטריילר אנחנו רואים שלושה סוגים שונים של לוחמים. הראשון הוא קשת, שפוגע באויבים מרחוק ויכול להמם אותם באמצעות החצים שלו. לאחר מכן מוצגת לנו מעין כשפית, שיכולה לשגר כדורי אש מתוך המטה שלה וכן לייצר פצצות שיפגעו באויבים קרובים אליה. הלוחם השלישי משתמש בנשק כבד כמו פטיש, ומגן מהתקפות של אויבים. מעניין לראות כיצד אלו ישתלבו בקרבות ביחד.

Babylon's Fall

בנוסף לנשקים האלה, כל אחד מהלוחמים מחזיק חפצים בשם Gideon Coffins שמאפשרים להם להחזיק עד שני נשקים בו זמנית, בנוסף לנשקים שהם מחזיקים בשתי הידיים. אלה יאפשרו לנו להלחם בצורה מהירה ומספקת, ובמקום להתמקד בנשק אחד, נוכל להשתמש בארסנל גדול של נשקים בו זמנית.

מבחינת הסיפור, Babylon's Fall, מתמקד במסעם של 4 לוחמים שמנסים להביס את האתגרים של מגדל בבל, שבתוכו מסתתר אוצר גדול. במהלך המסע, הגיבורים יגלו את הסודות החבויים בתוך המגדל שנבנה במהלך אלפי שנים ונועד להיות מגדל של תקווה. אך אנחנו נוכחים לדעת כי במשך השנים, המגדל הפך לסמל של חורבן.

babylons fall

לפי הטריילר, את המסע לתוך מגדל בבל עשו מאות לוחמים לפני, אבל ללא הצלחה. כנראה שהסיבה העיקרית לכך היא העובדה שמהצד השני ישנם לוחמים שינסו להגן על המגדל ולהרוג את הגיבורים. ואיך אפשר בלי אויבים ענקיים כיאה למשחקי Platinum? גם בטריילר הנוכחי ראינו אויבים גדולים וחזקים שכמובן יהיה מאוד קשה להרוג, מה שיוסיף לאתגר במסע.

הטריילר הנוכחי בהחלט שומר על אווירת ימי הביניים של הטריילר הראשון, אך בניגוד לטריילר הראשון בו ראינו את אחת הדמויות נלחמת בתוך טירה, כעת אנחנו מקבלים עוד איזורים שונים בהם נבקר. בין היתר, בסרטון ראינו הרים מושלגים, לוע הר געש וגם עיירת ימי-ביניים נחמדה. כל אחד מהמקומות נראה נהדר, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לטייל בהם.

babylons fall

כרגע אין עדיין תאריך יציאה למשחק, אך אנו יודעים כי Babylon's Fall יצא ל-PlayStation 4, PlayStation 5 ולמחשב. בהתחשב ביכולת של Platinum Games ליצור משחקי אקשן מוצלחים, אנחנו בהחלט באים עם ציפיות גבוהות ממשחק.