מפתחת המשחקים Platinum Games לא נחה. רק אתמול התבשרנו שהמשחקים Bayonetta ו-Vanquish יצאו בחבילה מיוחדת לרגל 10 שנים ליציאתם. היום אנחנו מקבלים טריילר חדש למשחק בשם Babylon's Fall שישוחרר באמצעות המפיצה Square Enix. הטריילר הוצג במסגרת State of Play של PlayStation והוא מציג את העולם, האויבים והמשחקיות של Babylon's Fall.

הטריילר מתחיל בהצגה של עולם המשחק, שנראה שהוא בסגנון ימי הביניים עם בניינים גדולים וצריחים. בנוסף, במהלך הסרטון רואים את הדמות הראשית נלחמת באויבים במקומות שונים בתוך טירה כשהיא לבושה בשריון. באופן בכללי יש תחושה של סיפור בעולם עתיק.

מהטריילר נראה שהמשחק יתבסס מאוד על לחימה באויבים. כבר מההתחלה רואים את היכולות השונות של הדמות הראשית. תחילה אנו רואים כי יש לו מעין שוט שיוצא מתוך הגב שלו, שאיתו הוא יכול למשוך את עצמו לכיוונם. השוט משמש גם לפגיעה באויבים, או בכדי לקחת את הנשק שלהם. הוא משתמש גם בזוג חרבות קצרות על מנת לפגוע באויבים, אשר מייצרים ניצוצות כאשר הם פוגעים באויב ומעין גלי הדף.

בנוסף, בטריילר ניתן לראות כמה היבטים דומים למשחקים אחרים של Platinum Games כמו Bayonetta ו-Nier: Automata. ההיבט הראשון הוא היכולת להאט את הזמן כאשר מתחמקים מאויבים ברגע האחרון. בכך אפשר לתקוף אותם בחזרה בעוצמה. היבט נוסף דומה הוא לחימה באויבים גדולים וחזקים, קצת כמו משחקי FromSoftware, אך בתקווה קצת יותר קלים.

בסוף הטריילר אנו רואים את הדמות הראשית עומדת מחוץ לטירה ולידה עוד 3 לוחמים. נראה שאלו עוזרים לדמות הראשית במלחמתה, ואולי אפילו נוכל לשחק בהם עם אנשים אחרים. לצערנו, הטריילר התמקד רק במשחקיות ולא תיאר לנו את הסיפור של המשחק, כך שאין לנו עדיין פרטים חדשים, אותם נקבל רק בקיץ הבא לפי הטריילר.

Babylon's Fall עתיד לצאת ל-PlayStation 4 ובמחשב האישי ישוחרר בפלטפורמת Steam. עדיין לא ידוע האם ישחורר גם ל-Xbox One, אך אנחנו מאמינים שהסיכוי לכך גבוה.

הטריילר החדש, המשחקיות המעניינת, והיכולת של Platinum Games ליצור משחקי אקשן טובים, מסקרנים אותנו, ואנחנו מחכים עד הקיץ כדי לקבל עוד פרטים על Babylon's Fall.