עבר לא מעט זמן מאז הפעם האחרונה שבה Sony הכריזה על תאריך לתצוגת המשחקים שלה – PlayStation Showcase, ולמשך זמן רב היא היתה שקטה לגבי הפיתוח של המשחקים החדשים שלה. כעת, קיבלנו הכרזה מ-Sony כי מתוכננת תצוגה שכזו שתתרחש ב-9 בספטמבר בשעה 11 בלילה לפי שעון ישראל.

בהודעה הקצרה שפורסמה בבלוג הרשמי של PlayStation, מדובר באירוע לא מאוד ארוך באורך 40 דקות שיכלול הצגה של פרטים חדשים ומשחקים מסטודיו הפיתוח של החברה מצד אחד, אבל בנוסף גם משחקים של חברות מפתחות נוספות, כולל מפתחות קטנות. התערוכה תתמקד במשחקים שעתידים לצאת בתקופת החגים (נובמבר-דצמבר) ומעבר, אך מעבר לכך לא קיבלנו פרטים נוספים.

Ghost of Tsushima: Director's Cut

למרות שלא קיבלנו מידע על משחקים ספציפיים שיופיעו בתצוגה, ניתן לשער כי נראה עוד מהמשחק המצופה הקרוב של החברה, Horizon Forbidden West שכבר קיבל תאריך יציאה. מנגד, יכול להיות שנראה משהו בסגנון של גרסאות משופרות לעוד משחקים קיימים, כמו למשל The Last of Us Part 2.

אך אולי הדבר הכי מצופה מה-PlayStation Showcase יהיה לקבל פרטים חדשים על המשחק הבא בסדרת God of War. כזכור, בשנה שעברה קיבלנו טיזר קצרצר שבו ראינו את הסמל של סדרת המשחקים. בינתיים, אנחנו אפילו לא יודעים את הכותרת של המשחק, אבל מה שכן ברור, זה שהמשחק לא יקרא God of War: Ragnarok, וימשיך להתמקד בסיפורם של קרייטוס ואטראוס. בהתחלה, המשחק תוכנן לצאת בשנת 2021 אך בעקבות המגפה העולמית נדחה לתאריך לא ידוע. אנחנו בהחלט מקווים לראות מידע חדש על המשחק, שכן המשחק הקודם, God Of War, היה מצוין.

למרות שעדיין לא קיבלנו מידע חדש על משחק ההמשך, זה הכותר העיקרי של סוני שאנחנו יודעים על קיומו (גם אם הכותרת שלו עוד לא ידועה עדיין) אבל עוד לא ראינו אף מידע סולידי לגביו כמו תאריך יציאה או טריילר. בינתיים, חברת Santa Monica שאחראית על פיתוח משחקי הסדרה, שיחררה ל-God of War עדכון חינמי ל-PlayStation 5 שמציע שיפור בביצועי המשחק והרזולוציה.

God of War

בנוסף לעוד God of War, אחד הדברים שעשויים להופיע בתצוגה עשוי להיות משחק נוסף בסדרת משחקי Marvel's Spider-Man. כזכור, לפי שמועות, מפתחת המשחק Insomniac Games עובדת על פיתוח של משחק נוסף בסדרה, ויכול להיות שנראה ממנו בתצוגה.

כמובן שתצוגת PlayStation Showcase תהיה מלאה כל טוב, שלא כולו יהיה פיתוח של PlayStation Studios. למרות שהיא לא תהיה מאוד ארוכה, אנחנו בהחלט מצפים לראות בה דברים שישאירו אותנו בהייפ לקראת החודשים הקרובים.

התצוגה עתידה לתקיים ביום חמישי, ה-9 בספטמבר בשעה 11 בערב לפי שעון ישראל, ותשודר בשידור חי בעמודי ה-YouTube וה-Twitch של PlayStation.