המפתחת Insomniac Games לא נחה על זרי הדפנה, גם לאחר שהוציאה משחקים מצויינים בשנים האחרונות בינהם שני משחקי Spider-Man וכמובן המשחק החמישי בסדרת Ratchet and Clank הנקרא Ratchet and Clank: Rift Apart. בימים האחרונים מתרוצצות שמועות לפיהן המפתחת מתכננת להוציא משחק המשך ל-Marvel's Spider-Man, כרגע בשם הקוד Marvel's Spider-Man 2.

השמועות על המשחק החדש צצו בעקבות ציוץ בטוויטר של אחד מהאנימטורים הבכירים של החברה, שעבד בעבר על המשחקים של ספיידי. בציוץ הנ"ל, האנימטור ציין שהוא עבד על המשחק Miles Morales ולאחר מכן עבר למשחק אחר. כמובן ש"המשחק האחר" יכול להיות כל משחק של החברה, אך בהתחשב בעבודתו הקודמת על משחקי ספיידרמן, סביר להניח שמדובר במשחק המשך של גיבור העל האהוב.

למען האמת, זו לא הפתעה של ממש לשמוע שהולך לצאת משחק המשחק לספיירדרמן, בהתחשב בהצלחה הכבירה והביקורות המהללות של Marvel's Spider-Man ו-Miles Morales שאפילו הגיעו לרשימות המשחק האהובים עלינו ב-2018 ו-2020, בעיקר בגלל הגרפיקה הנפלאה, והמשחקיות שהפכה את החוויה של להיות ספיידרמן למהנה ביותר. כך או כך, נחמד לשמוע שכנראה הולך לצאת משחק המשך.

marvel's spider man miles morales

גם מבחינת המשחקיות אנו מצפים לקבל יכולות חדשות לצד ישנות. כמובן שההתנתנדות הנהדרת בין בנייני ניו-יורק תישאר פיצ'ר מרכזי במשחק, וכך גם היכולת להשתמש בקורי העכביש כדי להביס אויבים, אך אנו בטוחים שנקבל גם עוד טכנולוגיות חדשות ומהנות שישדרגו את יכולתיו של ספיידי.

בהתחשב בכך שמשחקים הקודמים של Insomniac יצאו אקסלוסיבית ל-PlayStation, סביר להניח שכך גם יהיה עם המשחק החדש, ואולי (ואפילו מאוד סביר) Marvel's Spider-Man 2 יצא רק ל-PlayStation 5. משחקי Insomniac ידועים בכך שהם מביאים את הפלייסטיישן עד הקצה, כמו למשל ב-Ratchet and Clank שבו הגרפיקה של השלבים היתה מהיפות שראינו במשחקי וידאו, וממש מראה את היכולות של ה-PlayStation 5. אז מה שבטוח זה שהמשחק יהיה יפה למראה.

Marvel's Spider-Man

כרגע המשחק Marvel's Spider-Man 2 עדיין מוגדר כשמועה, אבל אם המשחק באמת בפיתוח, אנחנו מצפים לשמוע על כך חדשות בקרוב מצד Sony ו-Insomniac. אנחנו כבר לא יכולים לכחות להכנס שוב לחליפתו של ספיידי, כי הרי הפשע אף פעם לא ישן. נשאר מעודכנים.

אם עדיין לא יצא לכם, תוכלו להינות משני משחקי ספיידרמן האחרונים והמוצלחים מאוד של החברה, Marvel's Spider-Man ו-Marvel's Spider-Man: Miles Morales ב-PlayStation 4 ו-PlayStation 5.