Dream Cycle, משחק פעולה חדש מגוף ראשון קיבל טריילר הכרזה. ביחד עם הטריילר קיבלנו גם טריילר משחקיות ועוד מידע על המשחק החדש של היוצר המקורי של Lara Croft.

אפשר לראות מטריילר החשיפה שמדובר במשחק אקשן-הרפתקאות מגוף ראשון, שזה קצת שונה ממשחקי Tomb Raider המקוריים. ניתן לראות שלל אלמנטים של חקר והתגנבות, לצד הרג של אוייבים מקרוב בעזרת כלי נשק כמו סכינים או חרבות. מבחינה ויזואלית, עולם המשחק נראה מיוחד, ועושה שימוש בפילטר מסוגנן שנותן למשחק אופי שונה ומיוחד.

סך הכל די קשה להבין מה הולך ומי נגד מי מטריילר החשיפה. לשמחתנו קבלנו גם טריילר משחקיות עם פרשנות שעונה על כל השאלות שטריילר החשיפה הותיר אצלנו.

הטריילר מלווה בפרשנות שמסבירה לצופים בפירוט על המערכות השונות במשחק והעלילה שעוטפת אותו. במשחק אנחנו משחקים בתור Morgan Carter שהיא מכשפת שנקלעה למעין מימד מסתורי. בתור מורגן אנחנו ננסה לברוח מהמימד דרך פיתרון פאזלים בסביבת המשחק והבסת אוייבים שונים.

אחד החלקים המרכזיים במשחק יהיה קרבות מול אוייבים קסומים שעלינו לנצח כדי לעבור בין חלקים שונים בעולם המשחק. ברחבי סביבת המשחק ישנם אוייבים שנוכל להרוג בהתגנבות, אבל במידה ונצטרך קצת יותר כוח אש ביד בשביל להיפטר מאוייבים, ובכן, יש לנו גם אפשרות להטיל קסמי אש עוצמתיים כדי להשמיד אוייבים גדולים או חזקים יותר.

בנוסף, בעזרת חקר של הסביבה נוכל גם למצוא נקודות מיוחדות שבהן יש "התנגשויות" של העולם הקסום כנראה עם העולם המודרני בדומה לעולם שלנו. כשנגלה מיקומים שכאלו, אוייבים משמעותיים במשחק ירגישו בנוכחות שלנו ויתחילו לרדוף אותנו, ועלינו כמובן יהיה להביס אותם כדי להתקדם בעלילה.

עוד אלמנט שהוצג הוא מערכת מסויימת של Loot וציוד של הדמות. עוד לא ברור מה הציוד שניתן יהיה ללבוש ואם יש בונוסים שהוא יעניק כשהדמות לובשת אותו.

המשחק מזכיר במידה מסויימת את משחקי Dishonored האהובים. בין אם זה בהתגנבות וחקר של הסביבה מגוף ראשון, ובין אם אלה הכוחות המעניינים שאיתם אפשר לנוע בסביבת המשחק. כך שאם אהבתם את הסדרה, שווה לעקוב אחרי הכותר הזה.

Dream Cycle עתיד לצאת ממש בקרוב בגישה מוקדמת (Early Access) ב-Steam ב-7 בספטמבר.