בידיעה שיצאה היום הכריזה המשווקת הישראלית Bconect על שלוש דגמים חדשים של אוזניות בסגנון True Wireless מבית Jabra, כשדגם אחד זמין לרכישה כבר עכשיו.

שלושת הדגמים החדשים הם ה-Jabra Elite pro 7, ה- Jabra Elite Active 7, והשלישי שזמין כבר היום הוא ה-Jabra Elite 3. והפעם לא רק ש-Jabra משפרת את הטכנולוגיה באוזניות המצוינות ממילא שלהם, אלא כוללת שינוי עיצובי שיאפשר למגוון רחב יותר של אנשים ללחוות התאמה מושלמת.

אז מה חדש?

האוזניות מגיעות עם תמיכה בתקן Blutooth 5.2, עם ארבעה מיקרופונים, טווח תדרים של 20Hz-20kHz ובאסים מודגשים, וכמובן תמיכה בכל העוזרות החכמות המוכרות (אלכסה, גוגל וסירי). הדגמים מגיעים עם שנתיים אחריות בהרשמה דרך האפליקציה.

מבחינה ארגונומית, העיצוב שלהן דק יותר מהאוזניות הקודמות של החברה וזאת מאחר והחבר'ה ב-Jabra מנסים לשפר את יציבות האוזנייה באוזן במהלך פעילות גופנית. יתרה מכך, וזאת על פי הידיעה לעיתונות, תודות לגודל והעיצוב החדש, האוזניות החדשות פונות לקהל נשי רחב יותר, עם דגש על התאמה לאוזני נשים.

Jabra טוענת כי האוזניות החדשות מגיעות עם רמת שמע ודיבור מעולות שיאפשרו לנו לנהל שיחות גם בזמן שאנחנו בחוץ, וגם כשיש רוח מסביב, כך שהאלגוריתם מזהה את תזוזת עצם הלסת ומסוגל להעביר את המידע לשפר את השמע וקליטת המיקרופונים.

שלושת הדגמים החדשים מבטיחים שימוש והטענה ארוכים מהמוכר לנו מהדגמים הקיימים של Jabra, עם 28 שעות כולל הטענה בקייס, זה בהחלט מרשים ביותר. האוזניות עצמן מחזיקות כ-7 שעות ללא הטענה.

הכר את הדגמים

ה- Jabra Elite 7 Pro משמר את תכונות דגמי הפרו שבאו לפניו, עם תוספת ShakeGrip שנועדה במיוחד לאנשים עם חיים ספורטיביים. יש לדגם הזה 4 מיקרופונים מובנים ושניים נוספים לטובת ביטול רעשים אקטיבי (ANC). נוסף על כך, צמד האוזניות החדש קטן בכ-16% מדגמי הפרו הקודמים.

ה- Jabra Elite Active 7 מגיעה עם סיליקון נוזלי שמאפשר את ההתאמה האולטימטיבית לאוזן המשתמש. ניכר (מהמפרט ומהשם) כי הדגם הזה מיועד לאנשים שאוהבים ספורט מגוון והרבה ממנו. הוא מותאם לאנשם שמתאמנים בבית או בחוץ, ומבטיח החזקה מושלמת באוזן, גם אם תזיעו ומבטיח חווית אימון מושלמת, לפחות בצד של הסאונד.

ה- Jabra Elite 3, שזמין כבר עכשיו באתר KSP במחיר של 339 ש"ח, מציע בידוד רעשים חדשני שמספק חוויה עוטפת להאזנה. טכנולוגית ה-Hear Through שראינו גם בדגמים קודמים של החברה קיים גם בדגם הזה, וכמובן שגם לו יש 4 מיקרופונים מובנים ומבטיח איכות שיחות מעולה.

שלושת הדגמים החדשים בהחלט נשמעים נהדר, במיוחד בהתחשב במה שאנחנו יודעים על הרמה הגבוהה שמציגות האוזניות הקודמות של Jabra (ה-Elite 85t הנהדרות) ואנחנו בהחלט מחכים לשמוע מה יש להם להציע עם הדור החדש.