הדלפות הפכו להיות חלק משגרת חיינו ובכל יום מגיעות עוד ועוד שמועות, והפעם בפינת ההדלפות התקבלו דיווחים על שלושה משחקים שאמורים לכאורה להצטרף למינוי ה-PS Plus. ההדלפה מבוססת על פוסט באתר הדילים הצרפתי Dealabs, שם הוזכרו שלושת הכותרים שאמורים להגיע לשירות בחודש ספטמבר 2021.

אז מה בישלו עבורנו? ראשית, המשחק שיצטרף ל-PlayStation 5 יהיה Overcooked All You Can Eat. משחק זה נוצר עבור PS5 והוא כולל את שני משחקי Overcooked וכל ה-DLC שלהם. הבאנדל יכלול תוכן חדש וחידוש (Remastered) עבור שלבים ישנים שיתאימו ליכולות הקונסולה.

משחק נוסף שיגיע הוא Hitman 2 שמיועד ל-PS4 אך הודות לתאימות לאחור, לא תהיה כל בעיה לשחק בו גם על ה-PS5. היטמן 2 יצא בשנת 2018, ועדיין נחשב משחק מאוד מצליח בסדרה וזו הזדמנות מצוינת להשלים חתיכה בפאזל.

בנוסף להיטמן 2, עוד כותר שיצטרף ל-PS Plus הוא Predator: Hunting Grounds שהוא משחק יריות רב משתתפים אסימטרי בו תשחקו מצד אחד כקבוצה של בני אדם שנלחמים בטורף יחיד, או כטורף כנגד קבוצת בני האדם.

אזכיר כי כל הרשום לעיל עדיין בגדר שמועה, ואף כי למשתמש שרשם את הפוסט יש רקורד לא רע בנוגע למשחקים המגיעים לשירות ה-PS Plus, אין כל הבטחה שאלו המשחקים שיגיעו בסוף.