ה-SteelSeries Prime Wireless הוא עכבר אלחוטי יוקרתי לכל שחקן תחרותי. עם שילוב טוב של פיצ'רים מיוחדים כמו הציפוי המיוחד שלו, הסנסור המדויק והתוכנה הנוחה, הוא בהחלט מתחרה אמיתי לכל עכבר בקטגוריה שלו.


בשנים האחרונות חברת SteelSeries הראתה לנו שהם מאוד אוהבים להתמקד באיכות חומרים גבוה ובשחקנים שלא מוכנים להתפשר. החברה גם מאוד אוהבת לתמוך בשחקני esport והם ספונסרים של מספר קבוצות מתחרות גדולות. כתוצאה מכך החברה יצרה ליין של מוצרים איכותיים הכוללים אוזניות ושלושה עכברים (אוזניות ה- SteelSeries Arctis Prime, עכברי ה- SteelSeries Prime, ה- SteelSeries Prime+ וה- SteelSeries Prime Wireless) אשר מכוונים לשחקני esport אשר חשוב להם יותר הביצועים ולא הדברים מסביב.

ה-SteelSeries Prime Wirless הוא עכבר קל ומהיר נקי במראה שלו אשר נועד לאלו שמשוגעים על עכברים מהירים ומדויקים. עם מספר רב של מאפיינים מוכווני esport, העכבר בהחלט מסמן V על כל הדרישות של השחקנים התחרותיים.

עכבר קל ונוח גם כשחם

כיאה לעכברים נוספים המותאמים למשחקים תחרותיים, ה-SteelSeries Prime Wireless הוא עכבר פשוט מראה לאנשים ימניים. הוא בעל חמישה כפתורים: שני הכפתורים הראשיים של העכבר, גלגלת עם תאורת RGB, ושני לחצנים בחלק השמאלי של העכבר (איפה שהאגודל מונח). ישנם שני כפתורים נוספים בתחתית של העכבר, אחד שמאפשר לבחור את ערך ה-DPI של העכבר ולידו כפתור הכיבוי/הפעלה של העכבר.

SteelSeries Prime Wireless

ה-SteelSeries Prime Wirleess הוא עכבר בגודל של 4.3 ס"מ גובה על 6.9 ס"מ רוחב, על 12.5 ס"מ אורך, מה ששם אותו בקטגורית העכברים בגודל הממוצע בשוק. הוא שוקל כ-81 גרם, מה שהופך אותו לקל מספיק שיהיה תחרותי, אך הוא ממש לא העכבר הקל ביותר שיכול להיות. האמת שחלק מהסיבה כנראה היותו עכבר אלחוטי, אשר מכיל בתוכו רכיב שלעכברים הקלים ביותר כנראה שאין (חוטיים).

העיצוב של ה-SteelSeries Prime Wirleess הוא לא הכי ארגונומי שיש, אך הוא אכן די נוח לשימוש. הגבעה של העכבר לא תומכת בצורה מלאה על היד שמונחת עליה, אך הצורה כן מנחה את היד שלכם לכיסוי הנכון והטוב לעכבר והזרת והאגודל יכולים לנוח מבלי ללחוץ על צידי העכבר כך שלא לגמרי הייתי אומר שהעכבר תומך ביד אך זה אכן די נוח.

SteelSeries Prime Wireless

גוף העכבר בנוי מפלסטיק שהחבר'ה ב-SteelSeries קוראים לו ציפוי "rough matte" שמונע מהעכבר להחליק לכם מהיד ולהגביר את האחיזה שלכם בו. ממש לא היה סיכוי שהיד שלי תזוז ממנו בלי שאני רציתי, אפילו בימים החמים והמזיעים שלנו בחום אוגוסט המטורף, דבר שמאוד מגדיל את היתרון התחרותי לעומת מישהו עם פלסטיק מחליק שצריך להחזיק ממש חזק בעכבר שלו או שהוא יעוף.

אז מי אתה SteelSeries Prime Wireless?

SteelSeries תמיד התגאתה ברמה הגבוהה של המוצרים שלהם, והחיישן החדש של ה-Prime Wireless בשם TrueMove Air, אשר יכול לעקוב במהירות של 18,000dpi ונשאר מדיוק לעד כ-1000 ס"מ בשניה – מה שמאוד גבוה (אך לא הכי מרשים בקטגוריה שלו) לא מאכזב כלל.

SteelSeries Prime Wireless

החברה טוענת גם כי החיישן TrueMove בגרסת ה-Air, יכול לעקוב ביתר דיוק בעיקר בתנועות קטנות ובמיוחד שמים את הדגש על כך שהוא יודע גם לזהות את הזוית של העכבר ולא יעקוב אחר תנועות לא רצוניות כשמרימים את העכבר ומניחים אותו חזרה. בבדיקה שלי, העכבר אכן הפסיק לעקוב כשהיה באוויר בזוית אך לא ממש היה הבדל בין זה לבין הורדת החישן בזיהוי ההרמה או ההורדה שלו מהמשטח.

הכפתורים המגנטים היוקרתיים של העכבר מדורגים לעמידות של 100 מליון הקלקות, שזה הכי גבוה שאני מכיר אך זה לא משהו שהוא לא נפוץ בעכברים אופטיים. לעכבר יש גם קליק מאוד מספק וטקטילי שמוסיף לתחושת היוקרה של העכבר ולתגובה שלו.

SteelSeries Prime Wireless

העכבר מגיע עם מתאם אלחוטי של 2.4GHz חזק במיוחד שמשאיר את העכבר מחובר אליו ללא קטיעות. המתאם קצת מסורבל, הוא מתחבר לכבל עם חיבור USB-C, שעדיין לא קיים בכל מחשב, ובכדי לחבר אותו ל-USB-A צריך לחבר אותו למתאם שלו (USB-C ל-USB-A) ולכבל הארוך שלו שגורם לקצת יותר בלאגן מהמתאם הקטן או הכבל הקצר שבדרך כלל מגיע עם מתאמים כאלה. דבר נוסף זה שבגלל שהמתאם כל כך גדול, הוא לא נכנס לעכבר עצמו כמו ברוב העכברים האלחוטיים.

לעומת זאת הבטריה של העכבר מאוד איכותית ושורדת המון זמן. על פי SteelSeries, הבטרייה אמורה להחזיק כ-100 שעות ללא תאורת ה-RGB ויחד איתה כ-35 שעות. במקרה שלי, העכבר שרד כשבוע של שימוש עם ה-RGB פועל יחד עם ההגדרה בתוכנה שהוא יסגור את עצמו לאחר 5 דקות של חוסר שימוש. כמובן שאתם יכולים להשתמש בעכבר גם כשהוא מחובר לכבל הטעינה.

תוכנה פשוטה עם הרבה פיצ'רים

התוכנה של SteelSeries שינתה את שמה לאחרונה ל-SteelSeries GG, ובתוכה אתם יכולים לשנות פיצ'רים שונים בעכבר בצורה ויזואלית טובה ונוחה. אתם יכולים להגדיר מחדש את הכפתורים של העכבר, להגדיר את ההגדרות של ה-DPI, לקבוע את צבע ה-RGB של העכבר, לקבוע מקשי מקרו ועוד. ה-Prime Wireless יכול להכיל עד חמישה פרופילים של CPI על זכרון העכבר עצמו וכמה פרופילים שאתם רוצים בצורה מקומית על המחשב דרך התוכנה עצמה. אתם לא באמת תמצאו את עצמכם משנים הרבה פעמים את הפרופילים האלה או באופן כללי לא יהיה לכם יותר מחמישה פרופילים שונים, אך זה נחמד שיש את זה.

הדבר היחיד שחסר לי בתוכנה ובעכבר עצמו (במיוחד אחרי שאני התרגלתי ל-SteelSeries Rival 650) זה המד של הבטריה של העכבר. ברוב העכברים ישנו אייקון אשר מראה את מצב הסוללה או אחוזים, אז מוזר שזה חסר פה.

מתחרה אמיתי לשחקני esport

למרות מספר קטן של פיצרים שחסרים בו עבורי, ה-SteelSeries Prime Wireless הוא עכבר אלחוטי מעולה ל- esport. הוא עונה בדיוק על כל מה ששחקנים תחרותיים מחפשים: קל משקל, מדויק להפליא ויש לו צורה נוחה בלי הרבה בלאגן.

SteelSeries Prime Wireless

ה-SteelSeries Prime Wireless הוא עכבר אלחוטי יוקרתי שרלוונטי לכל שחקן תחרותי. עם שילוב טוב של פיצ'רים מיוחדים כמו הציפוי המיוחד שלו, הסנסור המדויק והתוכנה הנוחה, הוא בהחלט מתחרה אמיתי לכל עכבר בקטגוריה שלו.

המחיר שלו עומד על 649 ש"ח, מה הופך אותו ליקר מאוד לעומת עכברים אחרים באותה הקטגוריה. בהתחשב בזה שרוב העכברים המיועדים לתחרויות עולים כחצי מחיר, אתם כנראה תהססו לפני שאתם תקנו את העכבר הזה אך הוא אכן נותן תמורה לכסף – עכבר אלחוטי עם איכות מוצר גבוהה, במיוחד עם הציפוי המיוחד ואיכות החלקים שבפנים.