קשה לנו כיום לדמיין משחק ללא סאונד; הסאונד, אם הוא בצורת פסקול, אפקטים או סתם רעשי רקע, מכניס אותנו לתוך המשחק ומשרה עלינו את האווירה והאימרסיביות שיש למשחק להציע. לכן, זה מאוד מבאס לשחק עם רמקולים או אוזניות גרועים. חברת LG מציגה פתרון סאונד עבור שחקני PC בצורה של מקרן קול קטן מסדרת UltraGear, ה- LG GP9.

כשאתם מדמיינים מקרן קול אתם וודאי חושבים על רמקול ארוך שיותר מתאים לסלון שלכם מאשר לשולחן המחשב, אך זה לא המקרה פה. ה-GP9 מינימליסטי ביותר וישתלב היטב בין כל האורות הבוהקים שיוצאים מכל הציוד ההיקפי שלכם – יש לו תאורת RGB הניתנת להגדרה אישית שמאפשרת להציג 16.8 מליון צבעים שונים. כמובן, יהיה ניתן לחבר אותו גם לקונסולות, אך כאמור, זה לא הייעוד שלו.

המקרן החדש משלב את טכנולוגיית 3D Gaming Sound הייחודית של חברת LG המבוססת על אלגוריתם HRTF (ר"ת head-related transfer function). בעזרת אלגוריתם זה, חווית הסאונד שנקבל תשתנה על בסיס הז'אנר של המשחק אותו אתם משחקים. הרמקול עומד בתקן Hi-Res Audio ומשלב גם את כל היכולות של תקן Hi-Fi Quad DAC (ES9038PRO) שנמצע לרוב רק בציוד שמע ברמה מאוד גבוהה.

כמובן, תוכלו לבצע אופטימיזציה בעצמכם עם שני מצבי הגדרה אישית; מצב FPS שיגביר את יכולתכם לשמוע כל פרט מסביבכם ומצב RTS שיגביר את הצלילים המרחביים שיגבירו את התחושה המציאותית שלכם במשחק. המקרן יתמוך באוזניות DTS: X ויספק צליל היקפי 7.1 איכותי כאשר תחברו אליו דגם מתאים.

אתם אוהבים להשתמש בצ'אט הקולי? אין בעיה! המיקרופונים המובנים ב-LG GP9 משתמשים באלגוריתם המסוגל להבחין בין הקול של השחקן לצלילי המשחק ולרעשי הרקע. כך תוכלו להשתמש במקרן ללא צורך לחבר מיקרופון נוסף. את המקרן תוכלו לחבר למכשירים שלכם בעזרת כבל אופטי או USB-C, וכן בעזרת קישוריות Bluetooth.

אם ברשותכם מסך LG מסדרת ממסכי הגיימינג המהירים UltraGear, אתם תהנו מהאסתטיקה – אפשר להניח את המקרן באופן מסודרת ונוח בין רגלי מעמד הצג. כמובן, אין כל בעיה לשלב אותו אסתטית עם כל צג אחר, שכן הגימור השחור שלו הולך עם הכל.

ה-LG GP9 נראה מסקרן למדי, ואני מקווה לנסות אותו בעתיד.