חברת Cooler Master משיקה את העכבר החדש, ה-Cooler Master MM710. סיבה למסיבה? אתם בוודאי שואלים, ובכן, ה-MM710 הוא העכבר במשקל הנמוך ביותר שיש כיום לעכבר, ושוקל רק 53 גרם. יש שיקראו לו אוורירי.

למי שלא מכיר, חברת Cooler Master הוקמה בשנת 1992 בטאיוואן במטרה להציע פתרונות… קירור, ניחשתם נכון, למערכות מחשב. החברה מייצר כיום מארזים למחשבים, ציוד קירור למעבדים ולמעבדים גרפיים, ספקי כוח למחשב, וציוד היקפי כמו מקלדות, עכברים ואוזניות. החברה פופולרית מאוד בקרב שחקני eSports ומייצרת להם ציוד היקפי לגיימינג תחרותי. החברה אף הקימה יחידת פיתוח מיוחדת שעובדת בשיתוף פעולה עם גיימרים מעולם ה-eSports כדי להתאים את המוצרים לדרישותיהם.

הפעם, כחלק מליין הציוד ההיקפי, Cooler Master משיקה את העכבר MM710 שישקול מתחת ל-55 גרם. היתרון הרב במשקל הקל של העכבר מתבטא במניעת תשישות של היד בשימוש ממושך, ופחות כאבים ונזקים ארוכי טווח למפרק היד האוחזת בעכבר. נקודה חשובה נוספת במשקל נמוך היא היכולת לשנות בקלות יותר תנועות של העכבר ולקבל תנועה מהירה יותר וחלקה יותר. מה שחשוב מאוד בגיימינג תחרותי.

העכבר מקבל את משקלו הקל בשל מבנה חיצוני דמוי כוורת שמפנה משקל מהשכבה החיצונית ושומר על העכבר עמיד וחזק לאורך זמן. הכבל עצמו עשוי גם כן מחומרים קלים במיוחד וממשיך את הקו קל המשקל של העכבר. השכבה התחתונה עשויה מטפלון ומפחיתה את החיכוך עם המשטח כדי לשמור על חלקות של התנועה של העכבר אל מול המשטח.

העכבר, מעבר להיותו העכבר הקל בעולם, גם מגיע עם חיישן אופטי מדויק של 16,000 DPI. החיישן מגיע עם בורר מצבים כדי שיהיה אפשר לשנות אותו בהתאם להעדפה בין דיוק למהירות. הגוף עצמו בעל מבנה ארגונומי ליד שתומך בשני הידיים, בשורה טובה לשמאליים. לעכבר כבל העשוי מסיבים קלים במיוחד שאמורים להקל על ההתנגדות שלו בעת הזזת העכבר.

העכבר מגיע עם שני כפתורים בצד השמאלי שלו הניתנים לתכנות. כמו כן, העכבר מגיע עם מתגים של חברת OMRON בעלי קשיחות יוצאת דופן והם אמורים לשרוד למעלה מעשרים מיליון לחיצות וגם מכות כתוצאה מחבטות. בשל החריצים המובנים בגוף עצמו, העניקו לחיישנים הפנימיים ולמתגים של העכבר עמידות גבוהה לאבק ולנוזלים בשביל שלא ייזוקו מקפה שנשפך או זיעה שניגרת.

מחירו של העכבר באתר החברה הינו כחמישים דולר והוא ניתן לרכישה באמזון, הם שולחים לישראל.