עונת החגים מתקרבת, ואיתה כמה השקות מטורפות של Electronic Arts, כמו Need For Speed Heat המהפנט ו-Star Wars Jedi: Fallen Order. למזלנו, EA תאפשר לנו לטעום ממגוון משחקים, ואולי גם Need For Speed Heat ביניהם, בחודש הבא, אם רק נגן על החשבון שלנו מפריצה.

משחק המירוצים Need For Speed Heat יהיה זמין במסגרת EA Access Play First Trials בחודש הבא, לחברי EA Access. אם אין לכם עדיין מנוי ל-Origin Access (שזהה ל-EA Access, אבל במחשב), Electronic Arts מאפשרת לכם לקבל חודש של המנוי במתנה, אם רק תאפשרו Two Step Verification ללאנצ'ר שלהם, Origin.

מה זה בעצם אומר? הרעיון מאחורי Two Step Verification הוא להגן על החשבון שלכם מגניבה, על ידי אימות כניסה למכשיר חדש באמצעות קוד שנשלח למייל או לטלפון. ככה אף אחד שאין לו גישה למייל או לטלפון שלכם לא יוכל להכנס למשתמש שלכם מתוך מחשב שהוא לא שלכם.

אם תבצעו את הפעולות הפשוטות הללו, תוכלו לקבל גישה ל-Origin Access למשך חודש החל מתחילת נובמבר. זהו זמן מעולה, כי ככל הנראה תוכלו לנסות לשחק ב-10 השעות הראשונות של Need For Speed Heat, שהתלהבנו מהדמו שלו מאוד. באותה הזדמנות תוכלו לשחק במשחקים אחרים של החברה אשר יהיו זמינים במסגרת השירות, כמו סדרות Dragon Age ו-Mass Effect המעולות, או במשחקי יריות כמו Star Wars Battlefront II או Battlefield V. זו גם תהיה הזדמנות טובה להתנסות ב-Titanfall, במיוחד אם נהניתם מ-Apex Legends, שמגיע מאותם יוצרים.

כחלק מהאותיות הקטנות בידיעה של EA על המבצע, צויין שחלק מהמשחקים עשויים לא להופיע שם. אני מאוד מקווה ש-Need For Speed Heat כן יהיה כלול במבצע, אבל לא אהיה מופתע אם הוא אכן לא יכלל במבצע. סך הכל מדובר במשחק חדש, והמבצע הזה עלול לפגוע במכירות שלו. כמו כן, לא צויין במבצע אם יהיה צורך לספק אמצעי תשלום אשר יחוייב בחידוש אוטומטי בתום המבצע.

אנחנו אמנם מספרים לכם על זה קצת באיחור, אבל יש לכם עד סוף החודש להפעיל את ה-Two Step Verification כדי לקבל גישה לספריית המשחקים של EA למשך חודש. שמנו כאן לא מעט הסתייגויות, כי המבצע השאיר אותנו עם לא מעט שאלות פתוחות. אבל בסופו של דבר, אתם בכל מקרה תרצו להגן על החשבון שלכם מגניבה, אז זו ההזדמנות לקבל תגמול של ממש על זה.