הכותר החדש בסדרת Battlefield צפוי להגיע אלינו בקרוב, ולפני שנתחיל להעמיס על השרתים עם עד 128 שחקנים בו-זמנית, נוכל לקחת חלק בבטא הפתוחה ולתרום לבדיקת הכלים, כבר באוקטובר הקרוב. הבטא של Battlefield 2042 תכלול את מצב המשחק "כיבוש" (Conquest) במפה הנקראת Orbital, אותה מפה שניתן לראות בטריילר החשיפה של Battlefield 2042.

שחקני מחשב וקונסולות הדור החדש יוכלו להשתתף בקרבות של עד 128 שחקנים במוד זה, ובעלי קונסולות הדור הקודם יוכלו להשתתף בקרבות של עד 64 שחקנים. המטרה בבטא היא השגת שליטה על איזורים מסויימים במפה המתארת את קורו, גינאה הצרפתית.

לשחקני הביטא תהיה גישה לארבע דמויות שלמשחק יש להציע: בוריס, מהנדס שיכול להניח מערכות הגנה אוטומטיות; קספר, סייר עם רובה צלפים ורחפן; פאלק, הנותן תמיכה עם יכולת ריפוי מרחוק; ומאקאי, חייל סער עם וו טיפוס.

את המשחק ניתן יהיה להוריד החל מה-5 באוקטובר בשעה 10 בבוקר שעון ישראל. בעלי גישה מוקדמת (מנויי EA Play או מי שרכש את המשחק ברכישה מוקדמת) יוכלו להתחיל להשתתף בבטא 24 שעות לאחר מכן, החל מה-6 באוקטובר ב-10 בבוקר ושאר השחקנים יוכלו להצטרף לבטא הפתוחה ב-8 באוקטובר שתמשך עד ה-10 באוקטובר.

Battlefield 2042 צפוי לצאת ב-19 בנובמבר, 2021 ויהיה זמין על  PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One ולמחשב האישי.