אחרי הרבה מאוד שמועות, שחלקן היו נכונות יותר וחלקן פחות, היום קיבלנו טריילר ראשון למשחק ה-Battlefield השנתי, הלא הוא Battlefield 2042. המשחק קיבל טריילר סינמטי, והמשחקיות שלו עתידה להחשף ב-13 ביוני, בהמשך תערוכת E3.

אחרי ציפיה ארוכה והרבה שמועות, היום נערך אירוע החשיפה למשחק ה-Battlefield הבא שעתיד לצאת השנה. לאחר ציפיה ארוכה, אירוע החשיפה נפתח בהמתנה של שעה, כי מישהו שכח לעדכן שהחשיפה תגיע ב-6 ולא ב-5 אחר הצהריים.

לבסוף, זכינו לטריילר ראשון וסינמטי שמציג את המשחק הבא בסדרה, Battlefield 2042. הטריילר מראה לנו שהעתיד צפוי להיות אלים ומפחיד לא פחות מהעבר וההווה, אבל נקווה לטוב.

בתחילת הטריילר אנחנו רואים חבורה של חיילים שמאבטחים מה שנראה מתקן צבאי עתידני שבמרכזו כיפה לבן, שלא ברור אם היא אנטנה או איזשהו מתקן מחקרי, ולמרכז המתקן הזה מתרסק מטוס. הטריילר ממשיך עם החיילים שבורחים וצונחים משם, אבל לפני שאנחנו ממהרים לחשוב שמדובר בעוד פורטנייט, גיבור הסצינה בטריילר פותח חליפת כנפיים (wingsuit), שככל הנראה תהיה מבין הגאדג'טים החדשים שיהיו זמינים במשחק הקרב.

בהמשך הטריילר אנחנו רואים קרב במרכז עיר עתידנית עם פארק ירוק ענקי, ואולי מדובר בניו יורק העתידנית. אנחנו נוכחים לקרב בתוך מבנים (שזה כבר מגניב ממש) ואנחנו רואים את החיילים משחררים רובוט כלב שמצטרף אליהם ללחימה. כמשחק עתידני, אבל לא יותר מדי, אנחנו צפויים לראות שלל גאדג'טים כאלה, שנמצאים בדמיון של מחלקות הפיתוח ב-DARPA ורפא"ל, אבל בהחלט לא רחוקים ממה שאנחנו יודעים שקיים היום.

משם הטריילר ממשיך למספר זירות קצת פחות ייחודיות, אבל מהר מאוד חוזר למפות עתידניות כמו קרבות באיזור מושלג וקרב מסוקים בעיר עתידנית. הטריילר מתקדם לקרב חמקנים שנגמר בתמרון שאני מקווה מאוד שיהיה אפשרי במשחק עצמו (אבל גם אם לא, זה יפה בטריילר). לבסוף, הטריילר נגמר בטורנדו ענקי שמחריב את הכל ולא נראה קשור לשום דבר ממה שראינו עד כה, אבל אולי המשמעות שלו תהיה עלילתית, או שזה יהיה סוג של Levolution כמו שראינו במשחקים קודמים, שבהם יש אירוע מיוחד שמשנה את המפה.

סך הכל נראה מטריילר המשחקיות שהמשחק מכוון להיות "באטלפילד, אבל יותר": יותר רכבים, יותר אקשן, נשקים יותר מגוונים ומיוחדים, ויותר שחקנים על המפה. זה לא שונה מחשיפות קודמות של הסדרה, אבל באופן אישי יש לי הרגשה שהתקופה הרק-קצת-עתידנית הזו תוכל להציע הרבה דברים מאוד מגניבים לסדרה.

המשחקיות של Battlefield 2042 עתידה להחשף ב-13 ליוני, למרות שעוד לא ברור אם זה יהיה במסגרת האירוע של מיקורוסופט, או של PCGamer. המשחק עתיד לצאת ל-PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S, ו-PC.