כפי שפרסמנו לכם בעבר, הכותר הבא בסדרת Battlefield שכנראה יקרא Battlefield 6 סוף סוף קיבל תאריך חשיפה רשמי על ידי EA.

אחרי שחשבון הטוויטר הרשמי של Battlefield רמז לנו בחודש שעבר על יוני (שמתחרז עם בום כנראה), אתמול תאריך החשיפה ה-9 ליוני קיבל תוקף. הכותר שצבר לא פחות מ-16 משחקים עד כה ישחרר לשוק בקרוב כותר שפרטיו ממש לא ידועים.

אבל מעבר לזה, עוד אין לנו פרטים רשמיים לגבי המיקום, התפאורה, או התקופה. יש כבר ברשת לא מעט ספקולציות לגבי התאריך, בין אם זה משחק נוסף שיתרחש במלחמת העולם השנייה כמו Battlefield V, הראשונה כמו Battlefield 1, או משהו יותר מודרני כמו Battlefield 3, אך כל אלה הן ספקולציות ותמיד כיף לקרוא ולתת לדמיון להשתולל ואז שמגיעים הפרטים האמיתיים לזרוק הכל לפח.

אבל יש לנו קצת ספקולציות, כי יצא סרטון שהוא לכאורה הדלפה של הטריילר הרשמי של המשחק, ואפשר לנסות ולהסיק ממנו לא מעט. אמנם מודבק סטיקר לאורך כל הסרטון והאיכות שלו לא מספיקה כדי באמת להבין את כל הפרטים, אבל ישנם כמה דברים שיכולים להצביע על אופיו של המשחק או לפחות התקופה שבה הוא יתרחש, לכאורה.

בסרטון ניתן לראות כמה פרטים ברורים וכמה פרטים שרק חדי עין (ומשועממים כמוני) ישימו אליהם לב. הדבר הראשון שאפשר לזהות בסרטון זה מטוסי V-22 בדרך לבסיס שיגור שברקע מתבצע שיגור. לפי צורת הרקטה ניתן גם להניח כי מדובר על שיגור לווין או מתקן אחר אבל בכל מקרה כנראה לא מדובר בשיגור של בני אדם.

בהמשך הסרטון ניתן לראות כי מתחילה פלישה אל מתקן השיגור והפרטים שם מתחילים להיות טיפה מעורפלים מאחר וחלק גדול מהסרטון מוסתר. בכמה פריימים הבודדים שאפשר להבין מהם משהו, ניתן להבחין במה שנראה כמו כלב רובוט, כמו אלו שמוכרים לנו מסרטוני היוטיוב של בוסטון דינמיקס (Boston Dynamics).

פרטים אלה מצביעים כי ככל הנראה התקופה היא פחות או יותר עכשווית ואולי טיפה יותר עתידנית ולזה אנחנו אמורים יכולים לצפות, לכאורה. זה עולה בקנה אחד אל מול ספקולציות נוספות מרחבי הרשת אבל למזלינו לא נצטרך לחכות הרבה כדי להתבדות או לא.

מה שכנראה כן יהיה בטוח שתמונת הכותר של המשחק תהייה אדם בודד ללא הרבה צבעים, לרקע של פיצוץ או כלי תחבורה כלשהו עולה בלהבות, כרגיל.