עיתונאי בשם Tom Henderson חושף פרטים חדשים על המשחק המצופה Battlefield 6 מריכוז שמועות שאסף מאנשים שעובדים עם המפתחת. סדרת Battlefield הינה סדרת משחקי ירי מגוף ראשון שהחלה בשנת 2002 במלחמת העולם השניה. המשחק מתמקד בעיקר בקרבות רבי משתתפים ברשת, והסדרה הניבה 11 כותרים ו-12 הרחבות מאז שיצאה לראשונה.

לפי השמועות שמספק לנו Tom Henderson המשחק הולך להתקיים בעידן המודרני ולהוות מעין ריבוט לכותר Battlefield 3 שעסק בזירת הקרב המודרנית ושם היו נחתים, מטוסי F-18 וטנקי אברהמס. במשחק ריבוי המשתתפים ניתן היה לשחק באחד מארבעה תפקידים: התקפה, תמיכה, הנדסה ומודיעין. כאשר התקפה משתמש ברובי סער, תמיכה במקלעים קלים, הנדסה בחומרי חבלה, ומודיעין ברובי צלפים. 

העלילה עצמה של Battlefield 3 מתרחשת במלחמה דמיונית בשנת 2014 ונפרשת על איראן, עיראק, פריז וניו-יורק. המשחק קיבל 6 הרחבות, ו-Battlefield 4 שיצא בשנת 2013 הווה לו משחק המשך.

לפי ההדלפות שיצאו לרשת, המשחק Battlefield 6 יכלול תמיכה בדור החדש של הקונסולות, אך כמו כן יתמוך בדור הישן, PlayStation 4, ו-Xbox One. החדשות היותר מעניינות הן תמיכה ב-Cross Platform – לפי השמועות, ניתן יהיה לשחק ביחד מכל מכשיר על אותה מפה ועם אותם אנשים.

כדי לאפשר לכולם לשחק ביחד, המפות החדשות יכללו עד 128 שחקנים, מה שאומר שיהיו קרבות של 64 על 64. זה הרבה וזה גדול, אבל כמובן שזה לא יבוא על חשבון הזירה הקלאסית של 32 על 32. אם השמועות נכונות, אכן מדובר בשדרוג גדול שמכפיל את כמות השחקנים לקרב.

בנוסף לכך, מדבר Tom Henderson על גרסת Battle Royale למשחק אך לא בטוח כי תצא. בהנתן ההצלחה של Call of Duty: Warzone, יש סיכוי סביר ש-EA תרצו גרסה משלהם למשחק.

חברת Electronic Arts והחברה המפתחת DICE סירבו לענות לעיתונאים על שאלות בנוגע להדלפות, וכנראה שלא נקבל מידע קונקרטי מהן עד ההודעות הרשמיות לעיתונות. בינתיים אין לנו הרבה מידע רשמי מהמפתחת DICE למעט העובדה שהם עובדים על המשחק. מנכ"ל EA אמר בדוחות הכספיים שהמשחק ייצא לקראת עונת החגים של 2021, ובהנתן כל העיכובים של הקורונה, אולי אפילו מאוחר יותר מעבר. 

המצב של Grand Operations של קרבות שנמשכים ארבעה ימים כמו במשחק האחרון בסדרה Battlefield 5 עשוי לטפס לששה ימים וירטואליים, ובשילוב קרבות מרובי משתתפים, אולי נוכל לראות פה באמת זירת מלחמה וירטואלית מרשימה.

כרגע טוען Tom Henderson כי הביקורות חיוביות והמשחק צפוי לצאת בסוף השנה. לי נותר רק לקוות שנראה Combined Arms – שילוב של שריון, מטוסים וכלי מלחמה אחרים יחד עם שחקני החי"ר. בינתיים נעקוב אחרי השמועות.