ברוכים הבאים לתיאטרון באלאן (Balan) המיסתורי בניצוחו של המאסטרו הקונדסי באלאן. ב-Balan Wonderworld תחקרו את עולמות הפלאים הססגוניים והמיוחדים הללו שטומנים בחובם מסתרי לב מרגשים. מפתחת ומפיצת המשחק, Square Enix, הכריזה על יציאת דמו למשחק בשבוע הבא.

מדובר במשחק פלטפורמר תלת מימדי מבית היוצר של סוניק הקיפוד (יוג'י נאקה – Yuji Naka) בו התחפושות שתלבשו ייתנו לכם כוחות מיוחדים איתם תוכלו לחקור את נבכי העולם לאורכם, רוחבם וגובהם. תשחקו כלאו (Leo) או אמה (Emma), כוכבי המופע במצב שחקן יחיד או כשניהם במצב הקואופ של המשחק. בעזרת שילוב יכולות מיוחדות משתי תחפושות שונות תוכלו להגיע למקומות אליהם שחקן יחיד יפספס.

הדמו של Balan Wonderworld ייתן לכם כשעתיים של משחקיות שנראית מקסימה ומהנה, ויחשוף אתכם להתחלה של שלושה עולמות שונים מתוך התריסר של המשחק המלא. כל עולם מציג, ובכן, עולם ומלואו אשר במרכזו עומד נרטיב מיוחד ונוגע ללב, ומוצף בדברים לחקור, מיני-משחקים לשחק ובוסים להביס. אם אתם לא פוחדים ממעט ספויילרים, הנה מה שמצפה לכם בדמו:

עולם 1 – האיש הזועם כנגד הסערה

בעולם זה תוכלו לשחק את שני הפרקים הראשונים וכן תחוו קרב בוס. העולם הראשון נמצא בחווה בה תוכלו לראות יבולי ענק, גבעות ובעצם כל מה שיש לחווה להציע. העולם הזה נארג מזיכרונות ליבו של החוואי חוזה גאלארד (Jose Gallard) ששדות התירס שלו הוכו על ידי סופה. הייאוש של חוזה תופס צורה בעולם הזה כבוס האימתני Barktholomew.

תחקרו את חלק זה של העולם בעזרת מגוון תחפושות, בהן תחפושת ג'אמפינג ג'ק (Jumping Jack) בעזרתה תוכלו לקפוץ (נו מה חשבתם? לעוף?) למקומות גבוהים אליהם לא הייתם יכולים להגיע קודם ותחפושת הדרקון העדין (Dainty Dragon) שאין שום עדינות באש מפנת המכשולים שלו.

עולם 4 – הילד שיתאחד עם הרוח

בעולם זה של Balan Wonderworld תהיה לכם גישה לפרק הראשון של העולם אשר נבנה מהרהורי ליבו של צ'אנג האויו (Chang Haoyu), חובב השמיים הפתוחים. תמצאו שם איים בגדלים שונים הצפים באוויר יחד עם חלקי אופניים למיניהם, ממש אווירה שמיימית.

כמובן גם בעולם זה תוכלו להשיג תחפושות מיוחדות איתן תחקרו את העולם, כולל תחפושת כבשה ממריאה (Soaring Sheep) שתוכלו לצוף באוויר בעזרת הצמריריות שלה וכן תחפושת אקרובט אווירי (Aero Acrobat) איתו תוכלו גם להלחם באויבים.

עולם 6 – הילדה והחתלתול

העולם מגולל את סיפורה של קאס מיליגן (Cass Milligan) ומתאר את העיירה בה היא פגשה חתלתול חמוד למראה. ממחשבות החיבה של קאס נרקם עולם קסום ומתקתק בו ממתקים שונים וספרים מרחפים להם באוויר באין מפריע לצד בניינים מסתוריים מלאי גלגלי שיניים נעים.

כדי לפתור את רזי החידות תשתמשו בתחפושת כמו נסיך גלגל השיניים (Gear Prince) שיכול לסובב מתגים בעזרת גלגל השיניים שבבטנו ולהפעיל מכונות שונות. אם חסר לכם כוח אש, תשמחו להכיר את תחפושת מתאגרף הדלעת (Pumpkin Puncher) שיכול לירות את האגרוף שלו כמו טיל.

השער לעולמות אלו יהיה דרך אי הטימים (The Isle of Tims) בה חיים הטימים, כמובן. לטימים הקסומים יש יכולות מיוחדות שיעזרו לכם במסע, והאי מלא בדברים ללקט עבורם כדי להגביר את עוצמתם.

הדמו של Balan Wonderworld יגיע ב-28 לינואר, 2021 לכל הפלטפורמות אליו המשחק יוצא – PlayStation 5, PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox Series X|S, Xbox One וכן למחשב האישי דרך Steam. המשחק המלא יגיע אלינו ב-26 למרץ, 2021.