משחק הרשת Among us סחף את העולם כולו בשנה שעברה, בעיקר בזכות יוטיוברים וסטרימרים שהתחילו לשחק אותו, זאת למרות שהוא התחיל בכלל כמשחק למובייל בשנת 2018. אתמול, המפתחת Innersloth פרסמה באתר הרשמי שלהם היכן הם עומדים וגם הסבר מדוע עדכונים למשחק לוקחים הרבה זמן.

among us game

למי שלא מכיר, או חי מתחת לסלע בשנה האחרונה, המשחק Among US הוא משחק אינטרנטי שבו אפשר לשחק עם עד 9 חברים או שחקנים ברחבי העולם. בכל משחק ישנם אנשי צוות שתפקידם לסיים את המשימות ומספר מתחזים שמנסים להרוג אותם. מצד אנשי הצוות, המטרה היא לגלות מיהם המתחזים ולהעיף אותם מהחללית, ומצד המתחזים, המטרה היא להרוג את כל אנשי הצוות ולנצח.

"מה לוקח למפתחים כל כך הרבה זמן להוציא עוד תוכן?" ובכן, מסתבר שההצלחה באה למפתחים בהפתעה: "המשחק קיבל תמיכה מדהימה בסוף 2020, וזה משהו שלא ציפינו לו, לכן היינו צריכים לעשות הרבה שינויים. לא רק שהיינו צריכים לחזור לעבוד על Among us אחרי שחשבנו שסיימנו, אלא היינו צריכים לעבוד יותר על המשחק". כשמדובר על צוות המונה שלושה מפתחים בלבד שצריך לחזור לפרוייקט יחסית ישן, יש הגיון בכך שהעדכונים לוקחים זמן רב.

למקרה וטרם התעדכנתם, העדכון הראשון, וכנראה הגדול ביותר הוא הוספת מפה חדשה למשחק, מעבר ל-3 המפות שקיימות כבר עכשיו. המפה החדשה הוכרזה לראשונה עוד בדצמבר, במהלך The Game Awards, בה קיבלנו טריילר ראשוני. למרות זאת, המפתחים מבטיחים שהמפה תהיה זמינה בתחילת 2021, לצערנו בלי תאריך מדויק.

Among us start

המפה החדשה תאפשר לנו לשחק הפעם בספינת אוויר, עם משימות חדשות, סקינים חדשים לשחקנים וסולמות לטפס בהם. בנוסף לכך, תוכלו לבחור איפה תתחילו לאחר הפגישה. אלו בהחלט חידושים מעניינים, ודרכים יצירתיות לשחק את המשחק. המפה החדשה מגיעה כעדכון חינמי למשתמשי מובייל ולשחקני PC.

בנוסף למפה החדשה, המשחק מתרחב לפלטפורמות נוספות. בעוד שבהתחלה הוא היה זמין רק למחשב האישי ולטלפון, המפתחים הכריזו שהמשחק זמין כבר עכשיו על Nintendo Switch, ואף יגיע ל- Xbox Game Pass למחשב האישי ולקונסולות Xbox One ו- Xbox Series X|S. כרגע לא ידוע האם או מתי המשחק יגיע לקונסולות ה-PlayStation. כזכור, משחק ההמשך ללהיט המפתיע בוטל, ובהכרזה של המפתחים באתר לא היה זכר לכך.

המשחק Among us זמין עכשיו למחשב האישי דרך Steam, לטלפונים ניידים ולנינטנדו סוויץ' ויגיע במהלך השנה, כאמור, גם לקונסולות ה- Xbox דרך Xbox Game Pass.