המשחק Among us כבש את האינטרנט במהירות מדהימה. הוא נמצא בטופ 10 של המשחקים הנצפים ב-Twitch באופן קבוע, ואתמול יצאה ההודעה שמשחק ההמשך, Among Us 2, בוטל.

among us

המשחק, שצבר פופולריות בחודש האחרון בעקבות סטרימרים ויוטיוברים שהחלו לשחק בו, יצא בכלל בשנת 2018 כמשחק מובייל. הוא זמין גם ב-Steam כמובן, ושחקנים שנכנסו אליו לראשונה בימים אלו, קיבלו את ההודעה שהמפתחים עובדים על משחק המשך. ההודעה הופיעה בתוך המשחק, וציינה שהם עוד לא החלו בעבודה על המשחק, אין לו תאריך יציאה משוער או מחיר, וכאמור אתמול יצאה ההודעה שזה לא יקרה.

לשמחתי יש לי חדשות טובות – בפוסט שפורסם באתר של המפתחת, הצוות הסביר שהוא החליט להוסיף את כל התוכן שיועד ל-Among Us 2 ישירות למשחק המקורי.

ההחלטה המקורית ליצור משחק המשך נבעה מהעובדה שהקוד של Among Us מיושן ולא מאפשר להוסיף שינויים רבים כל כך למשחק, ולכן הצוות הבין שליצור משחק חדש יהיה הדרך הקלה, גם אם הארוכה יותר.

אין ספק שמדובר בהחלטה שלא בהכרח תתקבל בשמחה אצל כולם – אחרי הכל, זה אומר שהמשחק שכל כך פופולרי כבר עכשיו, יכול לדעוך באותה מהירות שעלה עד שיצא משחק ההמשך, מה שיעשה אותו לא רלוונטי. לכן, המפתחים החליטו להיכנס עמוק לתוך הקוד של המשחק המקורי גם אם זו הדרך הקשה יותר, פשוט כדי לא לפספס את הגל.

עד לפני עלייתו המטאורית של Among Us, משחק חברתי אחר שלט באינטרנט ביד רמה. מדובר כמובן על Fall Guys, משחק שבו מתחרים נגד שחקנים אחרים במסלולי מכשולים משוגעים במטרה להיות האחרון שנשאר על הזירה. Fall Guys נראה כהבטחה אך כאמור, Among Us הגיע משום מקום וכנראה ש-Fall Guys has been ejected.

בפוסט הוסבר שהצוות מודע לשרתים הבעייתיים של המשחק, ועובד קשה כדי לסדר זאת בהקדם. הצוות אף ציין שהוא מתכוון להוסיף מערכת חברים, כדי שיהיה קל יותר לראות מי מחובר, וליצור משחקים עם חברים קבועים. המשחק יקבל גם מפה חדשה לגמרי, וכמובן עוד תוכן רב שעוד לא נחשף.

Among us זמין לרכישה ב-18.5 שקלים ב-Steam, וזמין להורדה בחינם באנדרואיד ו-IOS.