מפתחי המשחק של Prince of Persia: The Sands of Time Remake יצאו בהודעה רשמית בטוויטר הרשמי של המשחק ובו הם מודיעים שלא יציגו מידע חדש על המשחק במצגת Ubisoft Forward הקרובה. בהודעה שפורסמה, מפתחי המשחק הודיעו שהפיתוח עובר התקדמות מוצלחת וממשיכים לפתח אותו לקראת חלון יציאתו בשנה הבאה 2022.

Prince of Persia: The Sands of Time Remake הוצג לראשונה במסגרת הפרזנטציה של Ubisoft Forward בחודש ספטמבר 2020. הטריילר בן 2 הדקות הציג לנו שלל סצנות מפתח מהמשחק המקורי שקיבלו עדכון גרפי.

המשחק היה צפוי לצאת ב-21 לינואר 2021 אך הטריילר חטף ביקורת ממעריצים וותיקים של הסדרה המקורית, בעיקר עקב הבעות הפנים של הדמויות וסגנון העיצוב של המשחק. לבסוף יוביסופט החליטה לדחות את המשחק ל-21 למרץ 2021 כדי לתת עוד זמן למפתחים לעבוד עליו, ובהמשך Ubisoft דחתה אותו למועד לא ידוע.

Prince of Persia: The Sands of Time שוחרר לראשונה ב-2003 והגיע עם משחקיות פורצת דרך – היכולת לחזור בזמן כדי להתחמק ממוות בידי האויבים או המלכודות במשחק. המשחק קיבל שני המשכים מצויינים – Prince of Persia: Warrior Within שהציג מערכת קרב משודרגת עם סיפור אפל יותר, והמשחק Prince of Persia: The Two Thrones שהציג יכולות התגנבות כחלק חשוב במשחק וחתם את הטרילוגיה.

Prince of Persia הייתה פרת הזהב של Ubisoft עד שהגיע האח הצעיר שלו – Assassin's Creed. מ-2010 לא קיבלנו משחק חדש למחשב או לקונסולות בסדרת הנסיך הפרסי והגיע הזמן ש-Ubisoft יחזרו בזמן כדי להחזיר את הסדרה לגדולתה, גם אם זה אומר לעבוד על רימייק לטרילוגיית חולות הזמן המקורית (ועל הדרך להצית מחדש את ההתלהבות בקרב מעריצים ותיקים וחדשים).

Prince of Persia: The Sands of Time Remake צפוי להגיע למחשב האישי, Xbox One ו-PlayStation 4 כנראה אי שם במהלך שנה הבאה.