אירוע הגיימינג הגדול E3 2021 מתקרב בצעדי ענק, ואחרי שקיבלנו פרטים על המתכונת הוירטואלית של הכנס וכיצד הוא יתנהל, כעת אנו מקבלים מידע חדש על ההכרזות החדשות שמצופות לנו מחברת Ubisoft. הכנס הרשמי של יוביסופט, Ubisoft Forward, ישודר ברחבי העולם במסגרת תערוכת E3 הוירטואלית וזה נראה שמחכות לנו הכרזות מעניינות מאוד.

אז מה מצפה לנו? ראשית נקבל עדכונים חדשים למשחקי המרובי משתתפים של החברה כגון: For Honor, Brawlhalla וכמובן Rainbow Six: Siege הפופולארי. גם משחק מולטיפלייר-עולם פתוח חדש בשם Riders Republic המתרחש באמריקה הצפונית עתיד להופיע בתערוכה של יוביסופט.

אך ההכרזה המעניינת ביותר לדעתנו היא על משחק חדש בסדרת Rainbow Six שיקרא: Rainbow Six Quarantine ויספר את סיפורו של מתבודד קורונה, בשנת 2020. טוב, לא באמת, אבל זו הודעה משמחת שכן המשחק ישבור בצורת של 13 (!) שנים מאז המשחק האחרון בסדרה שאינו אונליין-מולטיפלייר בלבד (Rainbow Six: Siege) או משחק מובייל (Rainbow Six: Shadow Vanguard).

גם המשחק המצופה Far Cry 6 יככב בתערוכה של יוביספוט; לאחר שקיבלנו שני טריילרים מרשימים מאוד – האחד עוסק בעלילת המשחק והשני במשחקיות, מעניין מה עוד מחכה לנו וכיצד נוכל להפיל את שלטונו של הרודן האכזרי קסטליו.

Rainbow Six Siege

כזכור, בטריילרים מציגים לנו את הדמות הראשית- דני רוחאס לוחמת (תוכלו לבחור שדני יהיה גם לוחם, כיאה למשחקים האחרונים של יוביסופט) לשעבר בצבאו של קסיטלו, המנסה למרוד בו בעזרת חבריה למחתרת.

בנוסף לטריילר העלילה, קיבלנו טריילר מלא באקשן ופיצוצים כמו שמצופה ממשחק בסדרת Far Cry, ובו הוצגו הנשקים המגוונים במשחק. כיוון שאת תאריך היציאה, ה-7 באוקטובר, 2021, כבר חשפו לנו בטריילרים, לא ברור מה עוד יש לחברה להציג לנו שקשור למשחק, אבל אנו מחכים בסבלנות ומקווים להיות מופתעים.

כמובן שאי אפשר לשכוח את ביצת הזהב של Ubisoft – משחקי Assassin's Creed, ואכן גם המשחק החדש יופיע בתערוכה. המשחק החדש ביותר בסדרה: Assassin's Creed: Valhalla אמנם לא משנה את חוקי המשחק, אך הוא משייף את הנוסחה שהוא אימץ במשחקים האחרונים לכדי חוויית משחק נהדרת, ולכן יהיה מעניין לראות מה עוד מחכה לנו בעולם הויקיגים. משימות חדשות? אויבים חדשים? DLC? נחכה ונראה.

Far cry 6

Ubisoft Forward עתידה להתרחש בתאריך 12 ביוני, 2021, החל משעה 22:00 ולמעשה תתחיל את אירועי E3 השנה. תוכלו לראות את התערוכה דרך האתר הרשמי, ערוץ הטוויצ', או עמוד היוטיוב של Ubisoft.