מכירים כשאתם רואים תמונה ממשחק, או טריילר, ואתם כבר יודעים שזהו, אתם הולכים להתאהב במשחק? אז Relayer הוא המשחק הזה בשבילי. הוא לוקח השראה מ-Fire Emblem Three Houses ומשלב בה רובוטים ענקיים סטייל Gundam, שם הכל בחלל, וזה נראה אדיר.

אם אתם אוהבים משחקי תפקידים טקטיים בתורות כמוני, אתם גם תרצו לעקוב אחרי Relayer. משחק התפקידים הטקטי קיבל טריילר ראשון בסוף שבוע שעבר, וגרסה נוספת לטריילר השבוע, וצפוי להגיע אקסקלוסיבית ל-PlayStation 4 ו-PlayStation 5. המשחק בפיתוח Kadokawa Games, שמוכרים בעיקר בזכות God Wars.

המשחק לוקח אותנו ל-2051, בעולם שבו בני אדם חיים לצד הדמויות מהמיתולוגיה היוונית. הטיטאן פרומתאוס גורר את האנושות כדי לנקום בזאוס. אנחנו נשחק את ילדי הכוכבים (Star Child) שיכולים לתפעל את ה-Stella Gear – חליפות רובוט ענקיות שיכולות לעוף בחלל ולירות בדברים.

אתר המשחק מפרט את הדמויות השונות שיופיעו במשחק, ויחסי הכוחות ביניהן. לא ברור אם יהיו כמה נתיבי עלילה שונים בהתאם לדמויות, אבל יש לי הרגשה שיהיו לפחות מספר סופים לבחירה. לכל דמות יהיה דיבוב ביפנית ובאנגלית, והמשחק יאפשר לכם להתאים כל דמות בעזרת 20 מקצועות שונים.

מהטריילר והאתר אנחנו רואים שהקרבות במשחק יתנהלו בתורות, בתנועה על גבי grid, כמו במשחקי Fire Emblem. כשהדמויות שלנו תוקפות דמות אוייב, המשחק ימחיש לנו את הקרב דרך סצינה מלאה באקשן, ולפי האתר, כשהנשק שלנו ושל האוייב יהיה זהה, תהיה סצינה מיוחדת. באתר מצויין שיהיו אפשרויות של מתקפה משולבת כשהדמויות ממוקמות בנקודות ספציפיות, וכן הדמויות יוכלו להפעיל התקפות אולטימטיביות בשם Big Bang.

Relayer עוד לא קיבל תאריך יציאה, אבל הוא צפוי לצאת עוד השנה ל-PlayStation 4 ו-PlayStation 5, סימולטנית בכל העולם.